Allergitråden
Allrona skrev 2011-05-25 10:05:23 följande:
Mithrandil - ja, hon hade ju gått upp 400 gram men sen har hon stått still nu igen. Vi väger henne ju hemma så vi har koll Ja, det är klart, med en massa infektioner så är det inte konstigt om vågen inte går uppåt. Men ändå. Hon har stått still så länge nu så det känns ändå som om det borde vara något. Känner verkligen med er, kan inte föreställa mig hur det känns att ha det så där mån efter mån. Amanda hade ju ökat bra i 2mån men nu när hon inte vuxit nånting alls så var det som ett knytnävsslag i magen. Alla sa ju att hon hade hittat sin kurva och att hon skulle fortsätta följa den nu, men det blev inte så. Men vi får se, har vi tur så går hon upp igen när allt gluten är borttaget för hon har ju fått nån bit smörgås eller lite spagetti eller liknande då och då även om det är sällan.
Skulle kunna vara havreprodukterna med, de har vi börjat använda flitigt men jag tycker vi borde märka mer än bara dåligt humör, sömnsvårigheter och grönt bajs. hon verkar ju inte ha ont eller så. spyr inget och är inte gasig. Men det som är så konstigt är att hon ibland sover hela natten och ibland så vaknar hon 100gånger fast hon brukar vara glad när hon vaknar, men kan inte somna om utan mat.
Då borde det väl vara något som stör eller är jag ute och cyklar? Jag menar eftersom hon sover som en klocka ibland så borde hon ju KUNNA sova.