Inlägg från: Lantani |Visa alla inlägg
  • Lantani

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Finns rainbow tröjan i strl 92 i någon shop?

www.babyshop.se/system/search/product.asp&m=226&page=1&rnum=175 Den rainbow menar jag.
    Har vunnit en suit till lilltjejen i raninbow och det hade ju varit kul att matcha lite

• Lantani

Vad skulle ni ge + frakt för 2 katvigsuit i strl 86 (den ena är vanlig randig och den andra är den ljusblå med röda knappar upptill) + en villervallasuit. Alla i fint skick.

• Lantani

www.babyshop.se/system/search/product.asp

Är den flickfärg tycker ni? Hade nämligen tänkt beställa syskonmatchning och såg att den fanns i overall också..
    Tycker dock det är svårt med storlek.. Lillasyster kommer i augusti och  jag hade tänkt ta strl 62 i hennes overall, så att hon kan ha den i höst, blir det bra tror ni?

sen vad skilljer mellan babystrl på lurvjackan och vanliga lurvjackan? Såg att strl 92 fanns på båda nämligen.. Sonen har en lurv overall i strl 80 som precis är urvuxen, främst på längden, bör jag ta strl 92 till honom till höst?

• Lantani

Hur är de nya linnena i dubbelstorlekarna i storlek?
    Sonen har 92 i det mesta, även ett linne i strl 92, som är lite stort vid armarna (han är en riktig smalis), tror ni 92/98 blir förstort till honom?

• Lantani

Har varit på molorea i stan idag 40 % på allt. Fick tag på hajlinne, bil linne, robot t-shirt, 3 par byxor (som ska va som knickers) och en sommarsuit till lillan i magen. Så fina kläder, allt för typ 800 kr. Lägger upp bild i bildtråden när jag är hemma ikväll

• Lantani
    AochJsMamma skrev 2010-05-28 12:32:01 följande:
    å vad kul!! vart då?
    På toddler i kristianstad
  • Lantani

Hmm jag funderar också på det här med sommarsuit i strl 56. Har 2 st som jag köpt till lillan som är beräknad tills 9:de augusti (med sonen gick jag över 14 dagar, så jag har ingen förhoppning om att jag får innan 9:onde denna gången). Sonen var 53 cm lång och vägde 3135 när han föddes. Funderar på om jag ska behålla dem eller sälja dem nu innan sommaren. Tror ni de kommer passa när vädret börjat bli sämre?

• Lantani

Hur är väpnarluvorna i storlek? Är sugen på lurvluva till sonen iaf, sen hur bra tror ni 0-1 år passar en 4 månaders (hon bör väl vara något sånt när det är aktuellt)?

Alvin 081114 och Alice 100807
  • Lantani

Var finns det fortfarande rånarluvor kvar med lurv? Någon som har koll?

Alvin 081114 och Alice 100807
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17