Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Hur stora/långa har era barn varit när de kunnat börja använda storlek 104 på molooverallen?
Hur stora/långa har era barn varit när de kunnat börja använda storlek 104 på molooverallen?
Toppen med bild
Sonen var 90 cm lång för 1 månad sedan, fyller 2 år i november. Har en overall som han nog kan ha ganska stor del av denna vintern, men har hittat en rainbow i 104 för 800 kr som jag vill ha, tänkte att den kanske isåfall passar någorlunda slutet på denna vintern, vad tror ni?
800 kr + frakt måste väl vara ett superpris för en ny Rainbow överall med lappar kvar i storlek 104? ![]()
Idag fick jag hem finfina regnbågsoverallen. 800 kr + frakt för en ny, hade nog tur att den låg kvar efter 2 dagar på blocket
Tror ni den funkar till årsskiftet, har en annan overall som förmodligen passar tills dess? Bild i bildtråden!
Jag trillade också dit, blev den mörkgrå med röda kanter
Tog storlek 98 till Alvin, passar säkert inte nu, men lagom till våren, just nu har han ytterkläder så att det räcker.
Jag vill också svara, trots att jag inte direkt är aktiv i tråden!
1. Vilket är ditt genom tiderna favorit plagg från de danska märkerna?
Helt klart molos dalmatiner, så otroligt fina! Sen kommer nog deer från denna kollektionen, sueprfin till lilltjejen!
2. Vilket var det första danska plagget du köpte?
Hmm måste varit en suit, grå, men gröna kantband, rosa och gröna stjärnor
3. Vilket är det senaste danska plagget du köpte?
Puzzelbody eller hmm om det var katvig röd*/vit suit, kommer inte riktigt ihåg.
4. Vad tycker dina barn om danska kläder?
Sonen är bara 2, men han gillar dalmatinerna och de med bilar på ![]()
Föresten har ni några tips om en snygg mössa som även passar vuxen? Har kommit fram till att jag är i stort behov av en mössa till mig själv!
Åhh vad svårt det blev nu helt plötsligt, geggamoja eller katvig? Vilken geggamoja mössa isåfall, med lite häng eller den utan? Varför ska det vara så svårt? ![]()
shop.textalk.se/se/articleimage.php&image=3339505&fullwidth=0&fullheight=0
Blev en sån till mig och en till sonen och en scarfs också, hittade ju den för bra pris hos borisbus!