-
Ja den är verkligen superfin, återstår att se hur den sitter på sonensolouniko skrev 2010-10-19 22:14:54 följande:Den där är sååå fin
Älskar de färgerna! Men jag tog den grön/grön till mig själv tillslut ändå för jag passade bättre i de färgerna. Men den turkosa är en av mina favvisar
Topline sitter snyggare på vuxna men classic passar bättre på Milla, lite beroende på vad hon har för stl. Ibland är hon mitt emellan två storlekar och då får det bli topline 
Det var ju bra pris också 100 kr/st och 60 kr för scarfsen!
-
Får man efterlysa plagg här eller det är fortfarande "förbjudet"?
-
Hur är MAT overallerna i storlek? Hur är de jämnfört med molos? Jag har fått för mig att de är ganska breda, eller jag har fel?
-
Då bör strl 98 vara bra till min smalis hoppas jag. Han är kanske 92 cm lång. Blev nämligen en beställning på en svart 98 från små vi.
-
Jag tog den svarta, lite för feg för att våga ta den orangea

-
Vilken storlek skulle ni valt till nästa år på molooverall? Sonen är ca 92 cm lång nu och 12 kg tung.
-
Låter lovande. Har nämligen en regnbågsoverall här hemma i storlek 104, hppas den passar nästa år. Då köper jag nog ingen större på rean, så får vi selillronya skrev 2010-12-27 21:46:24 följande:A var 92cm i januari i år och hon ar 104 i sin molo nu.
1 och 1 jag har nog rört till månader och år totalt när vi pratade innan.
Men tror det blir bra med overallen ändå. 
-
Lite OT men hoppas det är okej.
Är det någon som vet något om dessa didriksonsvantarna?
www.sweetfunky.se/didriksons-biggles-zip-mittens-p-5935-c-640.aspx
Vill nämligen ha med dragkedja och kardborre runt handleden. Har ett par evrest nu, utan kardborrband och de bara trillar av, blir tokig.
Någon som vet hur de är storleksmässigt? Sonen fyllde 2 i november, ska man ta 0-2 år eller 2-4 år?
-
Blev visst 2 nova star byxor från boggiekidz
Bra pris!
Ett par harem som förmodligen passar till hösten
och sen ett par svarta som han kan ha nu, onte om byxor här hemma nu!
-
oj ingen aning faktiskt, inte en tanke på det. Hmm får väl se vad jag får hem, men denim dark brukar väl inte kosta 375 kr, de ligger väl på 399 och harem på 375 kr ordinarie?lillronya skrev 2010-12-29 16:00:46 följande:Men du, är det verkligen harem som är på rea? För det står denim dark på de som är nersatta. Jag vågade inte chansa.