Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Där
Vad glad jag blev när jag packade upp paketet från boggiekidz med nova star byxor. Var ju osäker på om det var harem, men jo då, i paketet låg ett par av höstens harem och ett par svarta army
För lite över 500 kr, toknöjd ![]()
Hur mycket ska man egentligen ta för en ny molo regnbågsoverall i sorlek 104, med lapp kvar? har supersvårt att sätta pris på saker...
Åhh velar ang storlek på lurvjacka.
Lilltjejen är typ 70 cm lång nu och 5 månader gammal.
Tror det är tänmkt att den ska passa i vår, men inte fel ifall det funkar på hösten också. 80 eller 86? Hon har en overall i strl 80 nu och den funkar med uppvik utan problem..
Vilken storlek på sommarsuti hade ni tagit till en tjej som nu är ca 70 cm lång, 7,8 kg och 6 månader gammal. Har 74 på molos kläder nu, 68 sitter väldigt tajt.
Blev en beställning på bondgårdslinne och colibisuit till lilltjejen. Tog storlek 80 till henne, 70 cm lång nu och 7,8 kg, tror ni de blir bra? För visst brukar sommarsuiten vara gnaska stora i storlek?
vilken storlek hade ni tagit på molo vinterverall till en som fyller 1 år i augusti, nu 72 cm lång, 8,2 kg. Supersvårt
Någon mer än jag som faktiskt tycker att molo till pojk har blivit lite tråkigt på sista tiden?
Har mer och mer snöat in mig på småfolk till honom, men molo till lillfisen.
Vilken underbar shoppning i bildtråden 
Någon som har testat molos shark badshorts?
Någon som har koll på om det ser hemskt ut att dra in dem i midjan en hel del?
www.eleraff.se/Shop/Product.aspx
Funderar på att betälla ett par till Alvin.
åhh, ingen som har förköpt sig på en prästkragefilt eller någon annan fin filt, eller som vill kolla till mig på salgen?
Ingen som möjligtvis lyckats få en prästkrageklänning över i storlek 80? eventuellt 74. Jag VILL ha.
Vilka underbara salgbilder. Usch vad jag ångrar att jag inte skickade bud på prästkrageklänningen och lite nnat ![]()
Har ni koll på hur unicorn babyklänningen är i storlek? Vill ju att den ska funka hela hösten, minst
Lilltjejen är 78 cm lång, 9,4 kg, 11 månader.