• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej hej tjejer.
    Behöver hjälp, skulle vilja ha lite roliga tunikor eller klänningar till M men vill inte ha rosa, nån med tips på några fina i andra färger. Rött går oxå bort då hon inte passar i den färgen. Det gör inte mamman heller.

• jompa
    Buttelina skrev 2010-04-06 21:18:49 följande:
    kik kids blå!! i frotte. 30% rabatt på zillstar nu
    fin men fanns inte i rätt stl
  • jompa
    Busbellan skrev 2010-04-06 21:21:39 följande:
    Ja, den måste du ha jompa, jag är alldeles nerkärad i den klänningen
    Hur är den i stl? Liten som alltid med Kikkid?
  • jompa
    Busbellan skrev 2010-04-06 21:33:14 följande:
    Nej, jag tycker inte den är så liten. Ella är ca 95 cm lång och klänningen är i 98. och här har jag ändå fått puffa till den lite med knytbandet för att den inte skulle bli för lång
    Ok då skulle det bli bra med 92.
  • jompa

God morgon
    Ser att några fyndat NS, vad avis jag blir, vill oxå shoppa NS billigt.

Sitter och försöker hitta en bra jacka till sonen, velar lite mellan POP, MAT, Didriksson eller Fix. Vad tycker ni jag ska välja för nån?

• jompa
    ängeln83 skrev 2010-04-11 17:02:30 följande:
    Hallå igen.Åååh vilket underbart väder vi fick idag, 15 grader i skuggan. Har varit ute och hälsat på sambon på hans jobb och Liam fick såklart åka hjullastare.OT men vi ska på dop nu i maj, letar efter en klänning till Meja, vad tycker ni om denna?, är den för mycket?www.kappahl.com/ProductImages/KAW_329029_F_1....
    Nja så där tycker jag nog, lite för mycket för min smak.
  • jompa

Vilken stl skulle ni ta i byxor för att få knickers om man har 92 i vanliga fall?

• jompa
    lillronya skrev 2010-04-11 20:50:36 följande:
    JAg ska köpa 74 i molobrallor till mina småttar i år. De är drygt 90 cm långa.
    Då blir nog 74 bra för enligt mättning hemma är hon 91cm just nu.
    Tror ni Katvigs babybyxor kan funka som knickers?

http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=39661
  • jompa

Nån mer än jag som tycker att Katvig har den finaste kollektionen på länge? Skulle kunna tok handla bara Katvig nästan

• jompa
    lillronya skrev 2010-04-11 20:55:38 följande:
    Ja det blir det nog.Beror på hur de är i midjan. Molos är ju så stora i midjan...
    Jo men M är inte särskilt tjock så det funkar nog, hoppas jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17