• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-06-29 22:12:49 följande:

Nuuu
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
    Åhhhhh lila/gul, blå/blå, rosa/lila ser det ut som me like. Sen ser det ju ut som det kommer nån lurv, ooohhhhh jag ska inte rea shoppa ser jag
  • jompa
    Stormis skrev 2010-06-29 22:18:06 följande:
    Åh, lurven ser ju superfin ut. *tänker mig ett litet matchande äpplefoder med Tungan ute*
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
    Åhhh så långt tänkte ju inte jag, men det vore ju underbart

Nä nu måste jag sova, ska ju snart upp och jobba.
    Go natt.
  • jompa
    solouniko skrev 2010-06-30 21:13:21 följande:
    Nu kom bilderna upp på pillan i lite molonytt, blev käär i bilarna helt otippat Och alla suits Resten har vi redan, åååg så mkt fint

babyobarn.blogg.se/2010/june/nytt-fran-fina-m...

Tjolla, är du här? Var det du som hade köpt Katvig av säljaren på T som någon sa att det var kopior? Har du fått det isåfall?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
    åhhh så fina bilder

Förresten hur hittade du den där bilden på Katvig igår?
  • jompa
    ChokladMoshin skrev 2010-06-30 21:30:14 följande:
    Jag googlade på katvig nyheter höst och hittade denna blogg, scrolla ner så finns bilden där:
    www.kidelin.se/blogg/?cat=7
    Ska tydligen ha barn i November......
    ohhhh där var ju inte bara Katvig, även NS som der ut att komma med massa fint. Längtar massor efter hösten helt plötsligt, eller näää kanske inte så mycket höstvädret men kläderna
  • jompa

Hej hej tjejer.
    Ser att ni shoppar massa fint på rean, själv är jag så jäkla snål så jag väntar och hoppas på mer rea, men då är väl allt slut

Någn som vet när Katvig kommer, deras höstnyheter alltså? Fanns ju en del där som kommer få flytta hem hit.

• jompa
    Busbellan skrev 2010-07-25 11:18:18 följande:
    Nej, hon har dem bara nån gång ibland när jag tvingar på henne dem, men det är inte så uppskattat
    Då skulle jag sälja dem och köpa något nytt som du vet hon använder, bättre det ju. Men svårt om det är favoritprint.

Säger hej hej oxå
  • jompa
    Busbellan skrev 2010-07-25 11:20:51 följande:
    Lammen tror jag blir svårast att skiljas från, älskar den knapptröjan

fast mer pengar till nytt ju
    Ja och lammen är nog inte svåra att sälja så då blir det ju lite klirr i kassan till nytt.
    Jag väntar och längtar efter Katvig och NS och så kanske lite MAT oxå, vill se vad som kommer nu.
  • jompa
    ChokladMoshin skrev 2010-07-29 10:01:41 följande:
    Katvig verkar dyka upp först nästa vecka
    Har du sett det som kommer nästa vår, så fina färger då med.

http://www.kidelin.se/blogg/
  • jompa
    ChokladMoshin skrev 2010-07-29 10:13:16 följande:
    Jo, i och för sig. Jag vill ha ränder och det verkar ju inte komma i detta släpp vad man sett i danska shoppar.
    Vilka danska shoppar har fått katvig? Eller har de bara lagt upp vad som ska komma?
  • jompa
    ChokladMoshin skrev 2010-07-29 10:30:18 följande:
    Kommer inte exakt ihåg, men det länkades här inne igår.
    Hittade, men inga ränder vet inte om jag gillar deras andra print så jättemycket men det slinker nog hit någon tröja i alla fall.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17