• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God morgon.

Dunis, förstår du att snart är tvåbarnsmorsa Spännande och se vad ni får för något, jag tror ni får en kille men jag brukar alltid ha fel så det blir säkert en tjej

• jompa
    stella82 skrev 2010-07-31 07:34:41 följande:
    Hej Hej!!

Är ni nyfikna på Plastisocks höst/vinterkollektion 2010 så gå in på plastisocks.se. Kommer att finnas i butik/webshop i mitten av augusti!!!

Helt underbar kollektion!!!!

Ha det bäst!
    Måste ha en störning men blir kär i nästan allt som är randigt
  • jompa
    Lalalong skrev 2010-07-31 09:37:35 följande:
    Tackar för svar!
    Ja, det måste ju vara en overall som är lätt att röra sig i.
    Alva kommer dessutom att skolas in på förskola redan i februari. Eftersom Mattias bara har CSN finns det inget utrymma att snåla på några dagar. Så det gåller verkligen att jag hittar något då!
    Men jag tror du har rätt i att de har REA någon gång efter jul, man får hänga på låset då och hoppas det finns kvar i rätt storlek
    Kan tipsa om MAT som är väldigt smidiga. Om du kan hitta nån sån på rea skulle jag köpa det. Men POP är ju oxå bra.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2010-07-31 09:42:13 följande:
    God morgon!

Det var inte igår. Ja du, jag tror att det kommer dröja innan jag fattar det. Nu med en skittrotsig Noel så undrar man ju vad man gett sig in på

Vi tror också att det blir en kille. Skulle bli väldigt förvånad om det kom ut en tjej faktiskt.

Shoppar du något?
    Shoppar nästan inget än, väntar lite på Katvig, Mat och NS.
    Åhh så ni har oxå en lite trotsig treåring hemma, vi har en liten minidjävul här hemma som går långa hårda promenader på nerverna. Håller på att bli galen i bland då inge man säger eller gör hjälper. Har många gånger funderat p åatt säga upp mig som mamma, men så ser man dem när de ligger i sin säng och sover och då smälter man igen
  • jompa
    Duntoffla skrev 2010-07-31 10:00:04 följande:
    Ja, det är ju tur att de är så söta när de sover Noel är så jobbig och kaxig. Sen har ju Andreas börjat jobba igen och Noel ska vara hemma nästa vecka också. Kombon trotsig 3-åring med mig som höggravid är inte så lyckad.

När kommer Katvig ut? Har Småfolks höst kommit redan? *noll koll*
    Tror första släppet på Katvig kommit, eller kommer nästa vecka men det var inga ränder Kommer nog i mitten på augusti kanske. Småfolk är säkert snart på g för de ligger bilder på deras hemsida på hösten kollektion i alla fall.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-31 10:32:10 följande:
    kanske, vi måste testa den först   ska se om vi orkar o hinner idag, har ju regnat in i vanlig ordning i natt *massa kul pyssel*  Kräks
    Usch vad jag tycker synd om er, ni har verkligen haft sån otur med detta huset. Måste ju gå att få igen något av pengarna. Helas huset kan ju inte rasa på mindre än ett halvår tycker man, speciellt efter att ni har besiktat det och inget har hittats.
  • jompa
    Busbellan skrev 2010-07-31 10:36:23 följande:
    Ja, jag älskar ju det rosa/gula, men lila/gult kan nog slå till och med det
    Håller med rosa/gul är sååå fin, men tror att denna lila/gul kan bli superfin.
    Kommer nog gilla nästa vårs vit/grön om den gröna är så där härligt ljus gräsgrön.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-31 10:38:50 följande:
    Ja, jag är rätt deppig faktiskt, vaknar tom på nätterna och tror något rasat ihop, helt slut rent ut sagt!!

Är vansinnigt arg på mig själv att vi köpte det, lär komma fel efter fel vad man än lyfter på..

Fuskbygge av högsta klass, ser inget positivt alls med att bo här just nu, vill bara härifrån NU!!
    Har ni kontaktat en advokat om det, det kanske finns en öppning att låta köpet gå tillbaka för det var ju knappast detta ni trodde ni köpte?
  • jompa
    Kristyr skrev 2010-07-31 10:38:34 följande:
    randigt är fint!
    Japp älskar ränder
    Kan ibland kännas lite dumt att betala så mycket för en randig tröja men det är ju så fina ränder.
  • jompa
    Kristyr skrev 2010-07-31 10:44:26 följande:
    åhh ränder kan man betala mycket för
    skönt att man inte är galen ensam
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17