• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-08-13 12:49:02 följande:
    Ja men Bubblis har liksom varit FÖR enkel   bara skrattat och svarat " ja mamma de gö jag"   men nu används nej iallafall EN gång om dan

Din lilla dam e de krut i sötnos Hjärta
    Bubblis är ju för go Hjärta
    Du jag vet inte om krut räcker för henne utan det är nog bomber hon bär på
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-13 12:53:34 följande:
    ha ha ha lilla bomben!! Lik mamma eller pappa måntro? Drömmer
    ja du enligt min mamma en kopia av mig i allt, både utseende och sätt Obestämd men jag väljer att inte lyssna på detta
  • jompa

Tjejer, måste fråga om någon här inne är mobilkunnig eller har en man som är det?
    Letar nu telefon men vet inte vad man ska ha, vill ha alternativ till Iphonen som ALLA har.

• jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-14 17:08:43 följande:
    Njä.. De va inga större problems att få en ny faktiskt

Sen hoppade vi en ny tvättmaskin åxå, en större 7 kilos som vi hade i förra bostaden så nu e vi fattiga en stund igen
    Bubbelmamman ska tvätta
  • jompa
    SmillaMilla skrev 2010-08-14 17:34:34 följande:
    Åhhhh jag vill med ha ny tvättmaskin. Letar för fullt, men jag vill nog ha en 11 kilos.
    oj oj finns det så stora?
    vi köpte en Miele sist och jag är  sååå nöjd, men 11kg tar den nog inte
  • jompa
    MiniM3 skrev 2010-08-14 17:41:55 följande:
    Ja då ska du kolla på htc :)
    Ok varför är den bra? Är det som en Iphone? Pekskärm?
    Vet du något om de telefoner som ser ut som blackberry? Finns en Nokia E72, vet du om den är bra?
  • jompa
    MiniM3 skrev 2010-08-14 17:53:18 följande:
    Jag har haft nokia E71.. om du ska ha den till arbete och så tycker jag den är överlägsen.. att kunna skicka mail snabbt...
    Htc är som en iphone, pekskärm, bra appar fast det finns ju inte så många som med iphone, men det finns ju absolut inte för lite heller. bra menyer snabblärt och väldigt lätt använd..
    hmmm svårt, jag vill ju inte vara som alla andra
    nädå skämt o sido, kommer ha telefonen privat och som jobbmobil, men läser väldigt sällan mail hemma, däremot skriver jag är väldans massa sms så det var mest tangentbordet som gjorde mig intresserad.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-14 18:08:31 följande:
    Ååå jag har fått en sån enorm vagnångest här..

VAD ska vi ha liksom??

Va helt hundra på en Happy, men den e ju såååå stor, testade Teutonia Fun åxå, men då kan man ju likväl ha en Bugga som e sju resor snyggare Drömmer Dyrare visserligen
    Bugg bugg bugg bugg buggabooooooooo
  • jompa
    Kristyr skrev 2010-08-14 18:24:48 följande:
    ja men jag har ju lagt upp overall och skötväska... kan man lägga ut ett bråkigt barn?
    du kan få lägga upp mitt med i samma annons
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-14 19:10:37 följande:
    www.blocket.se/vastmanland/Barnvagn_och_2_bab...

Tänkta först VA fasiken säljer hon?????

Här skulle jag kunna sälja min minsta just nu känns det som, hon har bråkat hela dagen. Håller på att bli galen, spelar ingen roll vad man gör eller säger när det gäller henne.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17