Inlägg från: Vikkan76 |Visa alla inlägg
  • Vikkan76

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-07-21 22:34:23 följande:
    hejhej tjejer....STORT tack för alal grattis jag fåttHjärta

lillan ligger just nu å snooozar i sin fina balja =P..... inte helt OT en ida t jamas ;).....

ev så kommer hon få heta martha melina Zethare med melina som tilltal.. dock inget ssom är 100% så vi får se...=)

shoppas det ngt ? ngt ja missat när ja vatt väck ?? =)
    Grattis säger jag här med och gör härmed mitt allra första inlägg här i tråden! Men ni känner ju mig från FB vid det här laget. Glad

Melina tycker jag var ett jättefint namn.
  • Vikkan76
    Buttelina skrev 2010-07-21 23:40:32 följande:
    åhh hon är såå söt. lik sin pappa tycker jag

fiint namn ju
    Vikkan76 skrev 2010-07-21 22:54:23 följande:
    Grattis säger jag här med och gör härmed mitt allra första inlägg här i tråden! Men ni känner ju mig från FB vid det här laget. Glad

Melina tycker jag var ett jättefint namn.
    men hallååå välkommen hit
    Halllåååå! Skrattande Ja, jag tänkte det var bäst att komma ur garderoben nu...och göra mig tillkänna.

Gäller bara att få ett hum om vem som är vem också, några har jag ju koll på redan
  • Vikkan76
    Saraia skrev 2010-07-22 08:50:03 följande:
    God morgon! Grattis t söta tjejen grekis! E på jakt efter lilagrön katvig body/bodysuit samt vårens regnbågsfilt fr molo - nån som vet en shop som har detta???
    Regnbågsfilten finns på Barnlyan iaf!
  • Vikkan76

Är så glad för jag ninjade precis hem en turkos molo lurv med orange kantband i stl 104 som jag letat efter! Wiehoo. 215 kr + frakt blev priset.

• Vikkan76
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-22 11:06:42 följande:
    Ååååååååååå!!! Just känt de första små buffarna från bebis Hjärta små mjuka knuffar, gulle Solig
    Mys! Hjärta

Nu blir ju jag också bebis sugen....!

Butte: Ja, morgonen började bra med bra pris på lurven! Så nu kanske jag kan sälja min likadana i stl 98 istället....fast tösen kanske vill ha den. Idag ville hon ha brorsans traktortröja och tågbyxa. E blev helt förskräckt när han insåg att han måste dela med sig av sin garderob.

Jag tycker att MOLOS höstsläpp för pojkar är mycket fina! Flygplanen, gula med bilar på är fin, bilarna på hög var ju tuff också. J gillar inte rådjuren jag köpte till henne i tunika och leggings. Hon säger att hon inte gillar mörkt. Så det blir nog att gilla läget och välja ut något annat till dagisfotograferingen.

Lilla Ego: E ärver gärna fler plagg...! Skrattande
  • Vikkan76
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-22 11:08:15 följande:
    Men då   jag som just tänkte skicka tbax den   Nu blev jag velig jue
    Tyckte också att regnbågströjan var fin!
  • Vikkan76
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-22 13:22:29 följande:
    Ja det har verkligen rusat fram!! skönt på ett sätt

Bubblis va ingen lugn bebis, men sen hel cool tjej när hon kom ut
    Vikkan76 skrev 2010-07-22 12:14:51 följande:
    Tyckte också att regnbågströjan var fin!
    Jo den e fin, men måste man ha båda?
    Nej, man behöver ju inte ha båda. Behåll den du tycker bäst om! Som om det nu skulle göra saken lättare??!!
  • Vikkan76
    ChokladMoshin skrev 2010-07-22 13:40:38 följande:
    Jag brukar ha lätta graviditeter förutom lite foglossning, men denna första ½ flöt ju på. Visste ju i och öfr sig ingentingDrömmer
    Men dom senaste 2-3 veckorna har varit hemska, bara mår illa 24-7 och kräks.
    Hoppas verkligen inte det ska fortsätta så här.
    Har varit lite svårt att liksom hoppa in halvvägs i en grav. har både för och nackdelar.
    Men snart så
    Kräk vet jag allt om! Jag kräktes från vecka 7-30 med mina tvillingar. Fick verkligen inte behålla någonting. Gick ner 7 kg och hade enbart 5+ kilon när jag födde i vecka 35+0. Tur man glömmer av sådant för jag är inte avskräckt från att skaffa fler barn iaf. Turligt nog gick förlossningen som en dans.
  • Vikkan76
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-22 13:49:59 följande:
    Men jag veeet ju inte vilken jag gillar  
    Behåll tunikan!
  • Vikkan76
    ChokladMoshin skrev 2010-07-22 13:56:38 följande:
    Usch, vad jobbigt.
    Ja, ingen skulle nog skaffa fler barn om sånt etsar sig fast i minnet. Tur man kommer ihåg det vagt baras
    Jag har ju så mycket att ta av men har redan gått ner 30kg sen jag blev gravid, så jag skulle bli glad om jag får behålla lite nu.
    Det finns ju bra tabletter att få mot illamåendet ifall det blir alltför jobbigt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17