Inlägg från: Vikkan76 |Visa alla inlägg
  • Vikkan76

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Stormis skrev 2010-07-23 22:17:49 följande:
    Hi hi, har du hittat hit nu med tangenterna nu med. Det var på tiden
    *hihi* Ja, jag gjorde mitt premiär inlägg får någon dag sedan!
    Nu gället det att försöka luska ut vem som är vem också och det är inte det lättaste! Men några har jag fått kläm på...men långt från alla. Ni får gärna hjälpa mig.
  • Vikkan76
    LJ2 skrev 2010-07-23 22:26:33 följande:
    jag e ganska lätt.. L står för förnamn, J för efternamn..
    o så har jag en ful giraff som bild
    Tack!
    Misstänkte att det var du...
  • Vikkan76
    Stormis skrev 2010-07-23 22:26:33 följande:
    Det dyker upp nya "aha" för oss alla tror jag. Även om man hängt här över två år... Drömmer Bästa sättet är salg så i höst smäller det för dig! Brukar gå en del bilar från västkusten nu. När jag åkte första gångerna tog jag tåget själv. Nu fyller vi lätt ett par bilar .
    Jaaaa, jag är verkligen sugen på salg! Får se om maken låter mig åka bara??!! Skrattande
  • Vikkan76
    Busbellan skrev 2010-07-23 22:34:10 följande:
    Jag behöver lite prissättningshjälp.
    Vad ska man ta för en regnbågsoverall i jättefint skick?
    Köp nu pris: minst 900 kr pp anser jag
  • Vikkan76
    Stormis skrev 2010-07-23 22:37:08 följande:
    Det bestämmer inte han. Det gör vi . Och du ska åka Hjärta! Finns massor med anledningar så att de där hemma förstår. Och för att toppa det hela så får du göra som några av galningarna här. Nuppa som 17 veckorna innan
    *asg*

Ja, där har du en poäng helt klart! Ska nog bearbeta honom....! Å spara pengar måste jag ju göra....så ni får sluta lägga upp så fina kläder på FB som de står min adress på!
  • Vikkan76
    Stormis skrev 2010-07-23 22:34:55 följande:
    Aaah. Roligare än att para ihop nick med fb är ju faktiskt förklaringar till nicken

Nä, nu måste jag zzzova. Kram på er.
    Mitt nick är ju inte ens roligt eller innovativt, men det är jag iaf!
  • Vikkan76
    LJ2 skrev 2010-07-23 22:42:12 följande:
    oj.. har du inte härt prataet innan salg??? *asg* butte leder nog men smultron ligger nog inte långt efter ...
    haha.. mutor i alla former för o kunna åka iväg funkar o e tillåtet om inte en regel
    Nja, jag har ju inte varit aktiv i tråden mer än någon dag eller två så det har jag missat. Trots att jag tjuvkikat emellanåt...

Jag kan ju komma på fler bra anledningar till varför jag ska få åka....hehe
  • Vikkan76
    Busbellan skrev 2010-07-23 22:42:53 följande:
    Ja, 900 borde man kunna ta va?
    Är såå svårt och nu är det så att det är en annan förälder på barnens dagis som redan i vintras sa att hon ville köpa denna overallen till vintern.
    Tror hon har lite koll på märket, men är inte säker på att hon har full koll på hur mycket man faktiskt får för overallerna. Hon kanske tycker det är ett fruktansvärt överpris. men man vill ju gärna få in de pengarna man kan för kläderna
    Men har hon någorlunda koll på Molo så borde hon förstå att 900 är ett riktigt bra pris för en overall i mycket fint skick. Annars lär du få in de pengarna från någon annan istället.

Vad är det för storlek?
  • Vikkan76
    LJ2 skrev 2010-07-23 22:52:08 följande:

nu måste jag stänga ner o kolla psykofilm..
    !! godnatt på er.. Kyss
    Sov sött! Kyss
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17