Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Vilken söt valp Lillronya!!! {#lang_emotions_heart}

Butte, om du tröttnar på din fina pusselmössa så vet du vart jag finns... {#lang_emotions_tongue_out} 

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-28 21:23:05 följande:
    Måste ju fråga...Är det någon av er som anser det vara värt besväret att köpa på salgen för att sälja på Tradera?Jag själv tycker ju inte det med tanke på hur måååånga svenskor som numera tar sig dit,Tradera går skitdåligt allt som oftast och jag orkar inte men det står ju för mig
    jag tycker inte det är värt det...köpte inte en endaste grej att sälja på T, däremot så blir ju vissa saker oanvända, o då kan det hända att det åker ut på T. Förra salgen köpte jag lite att sälja, men då gick det bättre på T än nu..
  • AochJsMamma
    Buttelina skrev 2010-05-28 21:20:20 följande:
    haha jaadå gums det vet jag
  • AochJsMamma
    ängeln83 skrev 2010-05-29 08:35:13 följande:
    Godmorgon flickor.Phu, gårdagen slutade väl till slut med Liams sak i näsan Vi fick remiss till öron-näsa-hals där vi träffade en super bra läkare, han fick till och med lysa och titta i Liams näsa. När det var dags att ta ut den så blev det som vanligt, fasthållning, men hellre det är nedsövning så efter några sekunder var den borta, den hade kilat fast sej ordentligt i näsan så det blödde rejält i några timmar efteråt. Nu hoppas vi att Liam aldrig mer gör om det Knas ungen.
    skönt att de fick ut den utan nersövning!!

ÅÅ vad fin ozonen är i BT, o sötnos i vagnen oxå.. sitter o e lite sugen på at köpa en.... ojoj here we go again, sambon kommer väl väl bli tossig..
  • AochJsMamma
    ängeln83 skrev 2010-05-29 08:44:57 följande:
    Ja det var verkligen skönt, på sjukhuset var det dock inte talan om någon nersövning, den skulle lixom bara ut. Läkaren bara skakade på huvudet när han läste i remissen från våran knäppis läkare från vårdcentralen.Den är helt underbar, lätt den bästa vagnen vi haft Kööööööööööööp
    ja, o jag älskar tanken att sisten är vändbar!! Vill haaaaaa!! O den är inte så fasligt dyr heller ju..
  • AochJsMamma
    Zvartaliljan skrev 2010-05-29 09:04:22 följande:
    IHHHHH!! Vi ska visst flytta igen stackars Maia...fast när vi var o tittade på huset så ville hon inte därifrån, så jag tror det var godkänt
    vad kul, Grattis till nya huset!!
  • AochJsMamma
    hzl skrev 2010-05-29 09:12:24 följande:
    gud vad många fina rånarluvor nån hittade i bt! När jag kom dit såg jag bara space och pingviner..jag måste erkänna att mitt favvoköp nog var den lila lurver. Jag som vart så anti lurvar... Men den är jättestor! Vågade inte satsa på en 80, då hade det inte vart nån växmån. och 86 hittade jag bara i overaller.. Efterlyser ffde en ljusgrå lurv i 86!
    Denna finns på Kl kids i stl 86, fraktfritt:

http://www.klkids.se/ProductPopup.aspx?filename=15010707_2605.jpg
  • AochJsMamma
    Zvartaliljan skrev 2010-05-29 09:24:32 följande:
    Tack. Nu får vi bara se vad Maia tycker om detta...blir ju dagisflytt tyvärr
    jobbigt.. har tänkt på det där om man flyttar, hur Alex skulle reagera nu när han börjar känna sig trygg på sitt dagis (började i feb..).. Ni kanske kan gå förbi och titta eller t o m besöka det... {#lang_emotions_undecided} 
  • AochJsMamma
    hzl skrev 2010-05-29 09:39:29 följande:
    TACK ELLIE! ni sa ju att vi skulle hitta den på nån webshop...

Japp!
  • AochJsMamma
    Zvartaliljan skrev 2010-05-29 09:46:55 följande:
    Jo vi ska nog göra det. Nu går ju Maia bara 15 timmar så det känns ju inte så allvarligt som om hon gått fulltid. Men hon har ju några vänner där som hon lär sakna tyvärr.
    mm.. ni bor ju fortfarande ganska nära dem, så som tur är så kan de fortfarande leka med varann på tex helger och så..

Barn anpassar sig så lätt, hon kommer säkert få massa nya kompisar snabbt! {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17