Vi som shoppar danska barnkläder del 17
ängeln83 skrev 2010-05-22 08:41:59 följande:
Åh, finaste, tyvärr har jag ingen bebis längre Måste få tag i jacka el overall i den fina lila. Ja det har du rätt i, och det behövs ju en del pengar när man ska på salg Här har vi dock haft alldeles för mycket utgifter den senaste tiden, sambon har köpt nytt förtält till husvagnen, jag ägnar mej åt vagnbyten och en massa pengar har gått till trädgårds fix så en salg just nu vore väl sådär Shorts har ju en förmåga att vara ganska stora, Liam har fortfarande ett par i storlek 74 från Lindex som passar , han har 98/104 annars.Ang salg så är det lite så jag känne roxå, visst kan jag åka med begränsad budget osv men det känns inte kul! Man vill kunna släppa loss o köpa det man vill utan att behöva räkna om det räcker... men visst vore det kul...speciellt om man hade kunnat stanna över natten o ta IdaT på torsdagen oxå...
Lite trött på IdaT iofs, men tänk om det skulle finnas galonbyxor i rött eller lila, tror jag hade svimmat iåsfall.. Vilken vagn har du köpt?
Blir en tight budget jämfört med förra året.. tur att de inte tar kort, då kan man ju liksom inte sväva ut