Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-04-19 08:17:40 följande:
    gomorn=)grattis grattis på födelsedagens elliegbg ;) igår var ja å everlonn en tut tillkostavatt lite shopping där IGEN ja osm inte ska handal=P.. fy på henne...maxenå bus lekte såå fint igår... kom jättebra överrens=) inte en tår trots att de busade väldans=P hihi
    {#lang_emotions_flower}  Tusen tack! {#lang_emotions_flower}
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    SmillaMilla skrev 2010-04-19 16:55:25 följande:
    God dagens. Fick en skattebesked i dag. Kommer väll typ aldrig mer att kunna handla
    men fy vad jobbigt..
  • AochJsMamma
    Tic1 skrev 2010-04-19 18:15:29 följande:
    Försöker igen, skulle verkligen behöva ha hjälp att mäta om nån har dom, då måtten på Matador inte alls stämmer med andra sidors, men har mailat dom och dom säger att dom har kontrollmätt o det stämmer... Ska beställa ikväll och vill gärna slippa skicka tillbaka....
    har tyvärr inga så kan inte hjälpa dig..
  • AochJsMamma

Godkväll i tråden!!

Hoppas alla mår bra! Här har sonen fått reaktion på 18 månaders sprutan, 40 graders feber o het som en kamin...blir nog en orolig natt!

Ängeln83: har en OT fråga... kappahl jeansen som din son har i bt, är de de på flick med typ en strassknapp? Tycker  de ser SÅ fina ut på din son så jag vill oxå ha ett par till Alex, men blev så osäker om det är dem? Inte för att jag bryr mig om strassknappen, funkar helt ok, men tänkte såp att jag köper rätt..!

• AochJsMamma
    ängeln83 skrev 2010-04-22 20:49:06 följande:
    Dom låg på flick avdelningen men det var ingen strass knapp på, det enda "flickiga" är att det är ett broderat upp o ner vänt hjärta på bakfickorna Vill du att jag tar bild på enbart byxorna?
    hmm då är det inte de jag såg idag,...vore supersnällt om du tog en bild på byxorna, gärna bägge sidor om du orkar!
  • AochJsMamma
    lillronya skrev 2010-04-22 20:56:09 följande:
    Är det på tjej man hittar de? Handlar nästan alltid jeans till E på flick. De här köpte jag till honom senast på kappahl flick.
    jag köper oxå mkt på flick till Alex, så synd bara att det ofta är puff etc på plaggen! Idag skulle jag köpa ett par gröna trekvarts shorts, ända till jag ser att det står  summer girl eller nåt sånt på bakfickan...SÅ onödigt med sånt pjantigt, varför medvetet skilja på det sättet?? {#lang_emotions_yell}
  • AochJsMamma
    ängeln83 skrev 2010-04-22 21:00:51 följande:
    Fixat, med risk för fläckar då Liam hade dom idag
    men ÅÅÅHHHH så fina! {#lang_emotions_heart} Ännu finare än de jag såg ju!! Hoppas jag hittar ett par, de MÅSTE få flytta hit! Tack för hjälpen!

Smultron: Grattis på bröllopsdagen! {#lang_emotions_cheers}
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-22 21:08:54 följande:
    Tack Jag har precis önskat mig ännu ett smycke i födelsedagspresent på söndag spanade in andra grejer från Björg nyss*massa fint ju*
    Björg har jag missat, * away spana*¨

Jösses vad Alex gnyr, få nog gå in..
  • AochJsMamma
    lillronya skrev 2010-04-23 15:47:24 följande:
    Ängeln: Du ska inte till kappahl nån dag? *blink blink* Jeansen är slut här....
    de är slut i stl 92 här med.. De är normala i stl eller??

Godkväll i  tråden förresten!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17