Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hörrni... håller fortfarande på o meckar med o skaffa barnvakt, blir smått avgörande om jag kan åka på salg eller ej.. men iallafall, OM jag åker.. (så jag kan planera lite) vilken tid öppnar de? Förr gången var jag där på en lördag o har för mig att de öppnar tidigare då.. {#lang_emotions_undecided}

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Mosen08 skrev 2010-05-24 20:29:35 följande:
    Ok, tack vet du hur kepsarna är i strl?
    hoppar in o svarar att de är normala i stl, min son har 48/50 i årets kepa o samam stl i solhattarna (d esom är normala i stl då...)
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-05-25 09:28:50 följande:
    åh suck, mannen ska ta med stora tjejen till öppna förskolan idag. jag klädde på henne imorse, pops cerise tröja, o molos pärlplattebyxor. sen smutsade hon ner kläderna så han bytte på henne.......till en röd body som är är för liten o ett par rosa o blå leggings......
    Låter som min karl!

Hur mår lilla Lova idag Smultronhjärta??

Nu är barnvakt fixad etc etc, så det blir salg för mig trots allt- glad!
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-25 10:17:18 följande:
    Wiiiie vad roligt med salg Då tar jag med din uvdräkt och 24kr istället eftersom jag aldrig hann posta den igårLova mår väl liiite bättre-vi slapp dropp men blev kvar på sjukhuset till kl 2 i natt..Detta märkte dock inte Max något av eftersom han somnade i bilen ner och sov sen på bristen tiden igenom trots Lovas illtjut som säkerligen hördes över halva stället...Sen bars han ut till bilen igen och kördes hem till sin säng-s o v a n d e s
    OJ då sover man djupt! Skönt att lillan mår lite bättre.

Kanon med soldräkten, ses säkert mitt i sorteringskaoset!
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-05-25 12:53:34 följande:
    åh, jag hade redan åkt när du skrev det.....sorry, men eventuellt ska ga dit på tors igenDet fanns ju massor med fint :) ska sätta mig o sortera nu (tror att en del åker ut på fb)
    hur var priserna, tx tröjor fr Molo? Var det även vårens kollektion?
  • AochJsMamma
    Preggi skrev 2010-05-25 22:04:08 följande:
    Godkväll,Någon som har koll på hur hummels badkläder är i strl?
    små!! Alexander 85 cm och 12 kg har stl 104 på sin! 98 hade oxå funkat men skiljde bara två tre centimeter så jag tog 104. Nu syftar jag på UV- dräkten iofs...
  • AochJsMamma

blir lite snurrig så här timman innan vi drar på salg o allt, men om jag ska ha stl 86/92 är det 2-3 år då den heter på LLM?

Hur är de i stl denna kollektionen?? stora som förra?

• AochJsMamma
    ängeln83 skrev 2010-05-28 09:26:06 följande:
    Sitter fortfarande och klurar på solskyddsdräkt till Meja, letade i stan igår men hittade inga i små storlekar, alla började på 86, använder man inte solskyddsdräkt innan det eller? *gaah*Är lite inne på Malas, har ju haft det till Liam och varit nöjd, visst borde storleken 1 år funka till Meja?, hon blir ju 8 mån nu i juni, eller tror ni det blir tok stort?
    men du, då är hon ju som Alex var förra sommaren, och han hade 86 på sin solskyddsdress då, den satt kanon, gör ju inget om den går ner nån centimeter eller så ändå.. jag hade helt klart vågat prova! Alex har ju 104 på sin Hummel och 98/104 på sin fina Zunblock (tack Smultron! ) och han är bara 85 cm lång o 12 kg
  • AochJsMamma
    SmillaMilla skrev 2010-05-28 09:43:18 följande:
    Bajsbekymmer........igen. Trodde att vi hade gått igenom det här med anton redan. Efter många jobbiga år på sjukuset, med lavenemang dagligen. Är vi tillbaks med problemen. anton i gen. Han har haft fruktansvärt ont när han bajsat, verkligen gråtit och svettats mängder. Nu i två veckor har han klagat mycket på ont i magen o vill bara ligga i soffan för att han har så ont. Jag är så himla orolig nu att det är något skadat i hans mage. Och barnavdelningen är så klart stängd till måndag :(
    men stackarn!!! Ring sjukvårdsuppkysningen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17