Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Preggi skrev 2010-12-09 09:43:16 följande:
    Ska köpa en ryggsäck till M i julklapp? Någon som har tips? Jag vet att hon vill ha typ toy story eller liknande men jag skulle vilja ha en utan figurer. Har någon testat molos?
    Har inte provat Molo´s men köpte MiniKånken till min minsta, hon älskar den.
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2010-12-09 10:07:23 följande:
    Vi har molos lila ryggsäck, kanonbra och snygg dessutom Tnkte köpa minikånken men varenda människa här har snart en sån så det kändes roligare med en annan. Desutom är spännet över bröstet kanon så den inte "ramlar av"
    Hur tjockt är tyget i Molo´s?
    Ja, förstår det inte är kul när alla har samma
    Dock lät jag ju min tjej välja färg själv och hon tog den ljust laxrosa Kräks och den är typ grå råsa numera
  • ChokladMoshin
    Kristyr skrev 2010-12-09 10:09:40 följande:
    matador har ju stängt..
    Aha, du ser  vilken bra koll jag har
    Preggi skrev 2010-12-09 10:09:40 följande:
    P har en minikånken och jag vill gärna ha en annan till M. Men de är fina..
    solouniko skrev 2010-12-09 10:07:23 följande:
    Vi har molos lila ryggsäck, kanonbra och snygg dessutom Tnkte köpa minikånken men varenda människa här har snart en sån så det kändes roligare med en annan. Desutom är spännet över bröstet kanon så den inte "ramlar av"
    Hur stor är den? Har aldrig sett den irl.
    Någon kalender som har molo rea idag?
    Ok, men prova Molo, dom är fina i alla fall.
  • ChokladMoshin

Ängeln: Lite OT men men
    Hur är din vagn att dra i så mycket snö som det är nu, även om det är lite dåligt plogat och hur är fjädringen?
    Måste leta ny vagn då ap-Babyland strulat bort min andra Emmaljunga jag köpt Gråter

• ChokladMoshin
    ängeln83 skrev 2010-12-09 12:57:49 följande:
    Jadu, alltså det är väl inte den ultimata vintervagnen kanske, men det funkar helt ok, har låst framhjulen nu så det går lite lättare. Så länge det är lös snö så är det inga problem men häromdagen var det rejält moddigt och då var det lite slitigt. Fjädringen är kanon.

Nämä, hur lyckas dom med det? O vilken var det?
    Ok, ja om snön ska fortsätta så här och vintern bli som förra året så behövs ju en riktig vintervagn.
    När vi kom hem från semestern så beställde vi en Sån Edge Duo Kombi och det var 8 v. leverans tid, ok tyckte vi då skulle vi få den exakt till Mini´s BF. Sen kom hon ju för tidigt men väntade på vagnen ändå.
    Sen ringde dom för en veckan sen att den kommit, vi ville hämta den monterad så vi skulle hämtat den i måndags men kunde inte förrän på tisdagen. Kommer dit och dom hittar den inte på lagret, sen när dom väl hittat den i datorn att den som monterat den kört ut den i butik och den har sålts (vilket var helt konstigt då deras skyltex. har exakt likadant tyg)! Gråter
    Det var 10v. lev. på en ny. Dom erbjöd oss köpa deras skyltex som var likadant tyg med 500:- rabatt, vilket jag vägrade. För lite rabatt för ett fel dom gjort.
    Så jag tog min handpenning och gick och vet inte alls hur jag ska göra. Lutar just nu åt en bärsjal så länge hon är så liten.
  • ChokladMoshin
    Kristyr skrev 2010-12-09 13:40:16 följande:
    men vad dååååligt!
    endast 500:- rabatt för skylexet, skrattretande....
    Ja, så kände jag med. Så surt så länge som vi väntat, spec. eftersom hon kom för tidigt också så känns det som en evighet.
  • ChokladMoshin
    ninmid skrev 2010-12-09 17:14:28 följande:

Vem var det som undrade om popcorn kom som tröja också? I alla fall så är svaret ja, det gör det! ; )

Har ju lovat fler bilder på våren, och det kommer, har bara inte hunnit! Har på Katvig också om ni vill se?

petitfashion.se/ 
    Så cool ju!!
    Vi vill se allt ju
    Men du, vart tog bilden på den fina filten vägen i din blogg, visst var det du som la upp den med blommor och kolibrin med randig baksida? Har letat mig blå men inte hittat.
  • ChokladMoshin
    Duntoffla skrev 2010-12-10 23:27:50 följande:
    DEn är ju helt gudomligt fin. *måste ha*
    Ja, MINST 1 Drömmer
    Finaste. Hoppas det kommer både suit, sommarsuit, linne ja allt!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17