ängeln83 skrev 2010-12-09 12:57:49 följande:
Jadu, alltså det är väl inte den ultimata vintervagnen kanske, men det funkar helt ok, har låst framhjulen nu så det går lite lättare. Så länge det är lös snö så är det inga problem men häromdagen var det rejält moddigt och då var det lite slitigt. Fjädringen är kanon.
Nämä, hur lyckas dom med det? O vilken var det?
Ok, ja om snön ska fortsätta så här och vintern bli som förra året så behövs ju en riktig vintervagn.
När vi kom hem från semestern så beställde vi en Sån Edge Duo Kombi och det var 8 v. leverans tid, ok tyckte vi då skulle vi få den exakt till Mini´s BF. Sen kom hon ju för tidigt men väntade på vagnen ändå.
Sen ringde dom för en veckan sen att den kommit, vi ville hämta den monterad så vi skulle hämtat den i måndags men kunde inte förrän på tisdagen. Kommer dit och dom hittar den inte på lagret, sen när dom väl hittat den i datorn att den som monterat den kört ut den i butik och den har sålts (vilket var helt konstigt då deras skyltex. har exakt likadant tyg)!

Det var 10v. lev. på en ny. Dom erbjöd oss köpa deras skyltex som var likadant tyg med 500:- rabatt, vilket jag vägrade. För lite rabatt för ett fel dom gjort.
Så jag tog min handpenning och gick och vet inte alls hur jag ska göra. Lutar just nu åt en bärsjal så länge hon är så liten.