Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mawe123 skrev 2011-03-12 15:56:47 följande:
    Buttelina skrev 2011-03-12 15:47:47 följande:
    ingen dålig samling verkar som att din sambo känner dig rätt väl

tycker den jackan är fulsnygg faktiskt
    Ja min make känner mig väl och vet precis hur jag funkar, vi grälade om en bagatell igår, och imorse var jag lite svårflörtad vid frukostbordet.. så när jag satt och klickade igenom BOR för att se om jag skulle köpa något på 20% rean - smög han upp bakom mig och sa - Men det där var väl en fin jacka, tror L skulle passa i den.. ska du inte beställa??  och vips där smalt jag och jackan som varit ful blev helt plötsligt ganska fin och lades i varukorgen på studs Flört .. och efter det har jag varit en glad lycklig fru hela dagen Tungan ute
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-03-12 15:58:08 följande:
    Jag plockade undan vinteroverallerna idag.
    Tänkte att om det är väldigt kallt får de ha ett extra lager till under.

Vi har inte använt vinteroverallerna på säkert två veckor helelr så det är inte för kallt med skal/fleece nu.
    använder de fleecebyxor under skalbyxorna?
  • Mamma till Simon

Hej allihop kanske jag skulle säga med

Har varit ute i lekparken en sväng med barnen, så skönt att slippa vinterkläderna

• Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-03-13 20:33:26 följande:
    Nu behöver jag hjälp. Ni med 4 åringar, vad leker dom mest med?
    Liam fyller ju år på torsdag och jag kom just på att vi mest köpt "tråkiga" presenter, typ, kläder, skor, cykelhjälm. Tänkte köpa nån liten sak till men VAD? Inga bilar!!!!
    star wars "gubbar" och lego (gärna star wars där med)
  • Mamma till Simon
    H o p e skrev 2011-03-13 22:57:35 följande:
    En liten efterlysning: Någon som har en Molo-lurv MED LUVA i stl 116 eller 122 att sälja?
    Har inboxat dej
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-03-16 09:38:36 följande:
    God morgon!

För tillfället har Noel däckat på fårfällen och Lea sover i vagnen. Njuter av den korta stund det varar...

Känner att jag knappt hunnit vara här senaste dagarna med namngivning, överraskningsfest, huset fullt och sjuka barn.

Uppdatera mig tack! Något nytt som kommit ut? 
    HEj hej!
    Tror inte du har missat något faktiskt Obestämd
    Gick namngivningsfesten bra?
    ängeln83 skrev 2011-03-16 10:17:10 följande:
    Godmorgon flickor.
    Här tog vi låååång sovmorgon idag, idag är Meja feberfri, hoppas vi slipper febern på ett tag nu. Idag är hon sitt överbusiga jag igen
    Åh vad skönt att febern försvann igen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17