Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ronya: Håller med din M lite pappa-matchning är det allt

• Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-03-10 09:54:30 följande:
    Det är väl kanske inte så troligt att hon kommer att göra det Har ett par Nanook skalbrallor så då kanske det är bättre att satsa på en jacka bara. Hittade en billig overall på FB men även om den är billig är det det ju dumt om den inte används. Fast å andra sidan är den kanske bra att ha i vagnen när hon sover. *velar till någon annan köpt den*
    ja vela på, bättre med jacka då om du ändå redan har skalbrallor. I vagnen kan hon väl ha fleeceoverall, mycket mjukare att sova i en skaloverall
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-03-10 10:00:48 följande:
    Tack!

Vad 17 ska hon ha till de fina leggingsen då?
    *funderar*
    du får helt enkelt köpa en långärmad och korta av ärmarna, de ränderna är ju väldigt svårmatchade annars
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-03-10 10:04:21 följande:
    Men åh, fick ju hem colibri leggings i storlek 92 till Meja igår, men shit så stora dom var, tok stora i midjan och alldeles pösiga, jag som vill att leggings ska sitta tajt ju.
    du får göda henne rejält
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-03-10 10:04:28 följande:
    Ja men då måsta jag ju ändå hitta en kjol...
    Annars är det en väldigt bra idé!
    men jeanskjol funkar väl och det är jag säker på att hon redan har en
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-03-10 10:05:49 följande:
    Ha ha, men det gör vi ju redan eftersom hon väger lite lite, attans också.
    jag göder inte min särskilt mycket och hon är rund ändå vad olika det kan vara.
    Fast mina killar var väldigt runda som små med och de planade ut mer och mer som tur är
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-03-10 10:15:05 följande:
    Ja precis, annars kan man ju lika gärna köpa mys brallor lixom, kanske skulle köpa muddisarna istället?
    köp det också, hon växer säkert snart i dem och då ångrar du dej att du inte behöll dem, de är ju såå fina
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17