Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lilla Ego 07 skrev 2011-03-21 15:13:43 följande:
    Lalalalong finns hon här??

Ser nu att jag fått mejl från henne på FB 9 mars men det har jag inte sett förräns nu!!!

Inte klokt ju, kan man inte lita på att alla mejl kommer fram där eller?
    tycker nästan inget kommer fram där längre, men jag får alltid meddelandena på mailen med så det är så jag upptäcker att nån har inboxat
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-03-23 21:08:48 följande:
    Javisst är det fint
    Jupp det är 92 på den, beställde precis en 98 också, tanken var ju att hon skulle ha den till sommaren men då lär jag garanterat inte få på den. Fast den är helt ok på bredd och längd, det är huvudet som är lite bökigt att få i
    har också bytt upp mej till en 98
  • Mamma till Simon
    CamillaJ skrev 2011-03-23 21:17:10 följande:
    Ok ... är den lång?
    Velar med vilken storlek jag ska ta .. vad tror du ??
    Hmm åh vad svårt ..
    Hon är rätt bred.. hm ca 11 kg .. börja ju smalna av lite nu..
    jag hade tagit 98 om jag var du
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-03-23 21:17:33 följande:
    Sitter här och funderar allvarligt på att beställa en daffedress. Nån som har en sån?
    Kostar ju endel, men gud så mysig den ser ut!
    hur ser en sådan ut?
  • Mamma till Simon
    CamillaJ skrev 2011-03-23 21:22:15 följande:
    Men gud 98? Låter ju stort .. hon är ju inte 1 år ännu .. hehe..
    är de så små i storlekarna?
    Jag tänkte sträcka mej till typ 92 kanske
    hmmmmm
    ja 98 låter hel knäppt
    min molly är ca 77-78 lång och väger ca 11kg och 92 går på men sitter tajt runt överarm och mage.
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-03-23 21:29:16 följande:
    För våran del är den mest liten i halsen, men då har ju Meja stort huvud så den är säkert normal stor egentligen
    och molly har ju väldigt litet huvud så där är väl detr enda stället den inte sitter tajt på henne
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-23 21:43:49 följande:
    Ja gud ja, jag kommer nog ha fullt upp kan jag tro. Väljer att ignorera det dock och lullar hellre runt på små rosa moln och tror att allt blir skitlätt och kommer ordna sig så bra Glad
  • Mamma till Simon

Var med Ludvig på förskolan en stund imorse, då passade 2 av "fröknarna" på att fråga om jag sålde barnkläder för de tyckte att L alltid hade så fina färgglada kläder. Kan tillägga att de är åt det äldre hållet och har inga egna småbarn längre utan det var till barnbarnen de skulle köpa. Iaf är det så kul när de uppmärksammar barnens kläder

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17