Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Fy bubblan Ängeln vilka fina jackor Såg att du lagt ut Mejas nya softshell på FB men nu förstår jag varför Såå fina! Och den turkosa lurven är sjukt fin IRL, har varit lite sugen på den antingen till Milla eller som overall till bebis till hösten

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Mamma till Simon skrev 2011-02-28 14:14:28 följande:
    gott att du överlevde brukar ju oftast gå bättre än man föreställt sig
    Ditt paket är påväg idag
  • solouniko
    Mamma till Simon skrev 2011-02-28 14:21:58 följande:
    Tack har pengarna kommit?
    Japp! Och min butik skulle efterbeställa mössan i en större storlek också så dfet blev helt perfekt, tack själv
  • solouniko
    lillronya skrev 2011-02-28 14:55:39 följande:
    Någon av er som kan hjälpa mej med en matchning?
    Behöver en överdel som passar till katvig turkosbruna leggings.
    Kan inte köpa tröjan till för den är ju långärmad och det vägrar ju min lilla dam.
    Klänning, tunika eller tröja med kort ärm önskas det tips på.
    Klurig rand det där alltså.. Till bebis har jag body i både samma rand och den från småfolk med rådjur. Funderade på leggingsen till Milla men kunde inte komma på något alls att matcha med, måste fundera på saken!
  • solouniko
    lillronya skrev 2011-02-28 15:51:55 följande:
    Ja den är klurig.
    Mamma till Simon skrev 2011-02-28 15:47:32 följande:
    väldigt svårmatchat, men tror du inte det blir snyggast med en jeansklänning, kanske denna www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=114...
    Har en jeansklänning men det var inte jättesnyggt till. Funkar iofs.
    En riktigt ljus hade funkat, men nån sån har jag inte hittat,;.)Ja den idén är inte helt fel faktiskt.
    Synd på NS klänningen, den hade nog passat bra till!
    ängeln83 skrev 2011-02-28 16:17:49 följande:
    Ja visst är dom underbara Så himlans fina färger, båda två. Ha ha, jaaa, alltså jag gillade inte alls Molo softshellen, halv tråkig färg och passformen var lite knasig tycker jag, är så mycket nöjdare med den från Lindex.

Åh vad spännande, den ser ju ap fin ut i shoparna så den måste vara riktigt mums irl O B&R är var snabba som vanligt så den kommer nog imorgon.
    Ja superfina! Måste ta mig in till stan någon dag tror jag, har inte varit på lindex/kappahl/HM på evigeheter! Ja den rosa var ju också mkt mer vårig i färgen dessutom, den lila tycker jag är i mörkaste laget faktiskt. Ja den är uunderbar IRL verkigen, sån härlig blå färg!

Undra hur det går för salgshopparna idag? Drömmer
  • solouniko
    Everlonn skrev 2011-02-28 17:19:32 följande:
    Hörde av Grekis i förmiddags och det fanns tydligen massor fint! Och sängkläder! Det har ju inte funnits där sist!
    Åh det låter ju superbra Hoppas hon hittar lite syskonmatchingar hit Undrans när dom är hemma?
  • solouniko
    CamillaJ skrev 2011-02-28 17:26:08 följande:
    La in bild på Tuvis i nya molo klänningen.. men ah kan inte bestämma mej. Kanske kan tänka mej att den är fin till det lila/svarta tightsen från Molo .. ?!!  Hmmm... Obestämd
    Hmm ja jag håller med, vet inte riktigt vad jag tycker om det printet.. Har inte fastnat för det alls, både för mörkt och för "rörigt" tycker jag nog Obestämd Men en himla söt tjej iallafall
  • solouniko
    molnen skrev 2011-02-28 17:53:50 följande:
    Någon som är där ? kommer det bilder ????
    Butte och grekis är där iaf, kanske Thea också och någon mer? Kommer säkerligen bilder sen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17