Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nu har jag shoppat massa fint NS idag, hade lätt kunnat köpa hur mkt som helst men får nog ta det lite pö om pö ändå Blir ju så fattig annars Fy vad fin den var klänningen som heter nått med berrie, var inte ens sugen på den alls innan men jag blev såå kär. Samma jeansklänningen, men båda två får vänta lite för dom är så himla somriga. Men den gula tunikan blev det nu iallafall, och rosa wct set, slimjeans, thirt och turkos mössa. Kommer lite bilder senare

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Fin kombo på söta A Nu måste jag ju eventuellt ha den klänningen också Vilken stl har du? De var verkligen stora, jeansklänningen i stl 80 var lika lång som molos babyklänningar i 86 På den rosa från hösten har vi ju 92 så det känns jju galet att köpa stl 80

Jeansklänningen och den rosa bara måste flytta hit sen, och den lila zipjackan Och GUD vad fin den var kjolen också! Ja, jag vill ha aaaallt typ Har lagt in bilder i NS bildtråden om ni är intresserade Och 80 tog jag på wctbyxorna, stooora i stl!

• solouniko
    lillronya skrev 2011-02-21 23:11:17 följande:
    Tack!
    92 är det i klänningen.

Mycket fint finns det.
    Såg din fina shopping!
    Ja verkligen mkt fint i vår, var lite osäker på slimjeansen först men jag tror de kommer bli favvisar här i sommar ändå. Gillar verkligen färgen! Men det får nog bli ett par harem med sen, de var också superfina (tyvärr)
  • solouniko
    h80 skrev 2011-02-21 23:34:51 följande:
    fiiina kläder, hur är den gula klänningen i storlek?
    Tack Ja jag tog 80/86 till Milla som är 85 cm, det var mest skillnad på bredden på den och 92/98. Kanske 1 cm på längden max så jag tog den mindre. Hon blev superkär i "fjärlien"

Den här rosa klänningen är det jag menar http://www.babyshop.se/berry-dress/p/15722#filter-2
    Hade inte en tanke på att köpa den innan med JISSES vad fin den var IRL, så fina detaljer Samma modell som jeansklänningen, mums vad jag längtar till sommaren Solig
  • solouniko
    lillronya skrev 2011-02-21 23:43:42 följande:
    Jo det har de kanske. Har inte kollat än.
    solouniko skrev 2011-02-21 23:38:05 följande:
    Tack Ja jag tog 80/86 till Milla som är 85 cm, det var mest skillnad på bredden på den och 92/98. Kanske 1 cm på längden max så jag tog den mindre. Hon blev superkär i "fjärlien"

Den här rosa klänningen är det jag menar www.babyshop.se/berry-dress/p/15722#filter-2
    Hade inte en tanke på att köpa den innan med JISSES vad fin den var IRL, så fina detaljer Samma modell som jeansklänningen, mums vad jag längtar till sommaren Solig
    Å den rosa klännnigen är så himla fin!Ja verkligen en massa fint!
    Harem köpte jag, men har inte provat de än.
    Ja visst är den! Blev alldeles kääär Bara vi kunde få liite värme här så man börjar se ljuset i den äckliga kalla vintertunneln snart så jag kan längta ännu mer till våren och sommaren
  • solouniko

Nu gick äntligen min pyttelilla betsällning igenom på Zillstar Blev en brun Hollys suit med lila fyrklöver och fötter, en pyjamas typ? 75 kr totalt när det var fraktfritt med Finns endel små katvigar kvar biiiilligt, men de har vi redan shoppat på oss

• solouniko
    lillronya skrev 2011-02-21 23:56:10 följande:
    Ja ja med.

Ska väl inte klaga men jag vill inte ha mer minusgrader nu!
    Finns ju en anledning att maninte bor i norrland ju.
    Haha ja det måste ju göra det Helt sjukt att man njuter av att vara ute när det "bara" är -18 grader Men när det varit -30 i en vecka så känns det som rena rama värmeböljan ju
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-02-22 00:23:16 följande:
    nää jag gillar inte heller den rosa kanten samma rysliga kant som på dalmatinerna.
    Ja, printet blir verkligen SÅ mkt finare utan. Älskar dalmatinleggingsen men är allergisk mot de rosa kanterna, det sticks i ögonen Den är såå himla mkt finare kossetröjan med spetskant än den rosa, bebis måste ju få en matchande suit tror jag Annars vet jag inte om jag vill ha så mkt mer nytt molo? Har bara NS i hövvet
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17