-
TypisktButtelina skrev 2011-02-22 00:31:53 följande:jo det kommer massor med molo som jag vill ha
colibri kjol, colibri "converse" skor och colibri baddräkt och sen ska vi ha haj badbyxor, det settet ovan osv 
Colibri baddräkt är jag iofs också lite sugen på, fast jag vet att hon nog mest kommer vara nakenfis eller ha badtrosor typ
Men den är ju såå fin! Säkert blir det en heldel mer också, men man kan ju låtsas att man inte vill ha nått iallafall
-
Godkväll! Dags för ännu en jobbnatt här på SSAB, härligt värre
Imorgon hoppas jag på post från Ajabaja, men jag vette tusan vad jag ska göra med tröjan jag beställde i 104
Är det rea så är det
Har också blivit grymt sugen på en MAT anorak, ni har ju lovordat dom så mkt så de bara måste ju vara bra?
Och de är ju grymt snygga med! Men är det "praktiskt" att dra över huvudet? Ä lite kär i den nya gröna färgen 
-
Grön/blå katviglillronya skrev 2011-02-22 23:26:49 följande:Vad är det för tröja du har köpt i 104.
Den är ju så sjukt fin och jag ville veeeerkligen ha en till Milla, bebis har fått suit i 62 så då blev jag kär i färgerna. Men 92 eller max 98 hade räckt gott och väl, men det fanns baar 104 kvar så jag tog den ändå haha!
-
Ja det börjar bli lite jobbigt, men vi ska skicka in papper om havandeskapspenning nu så får vi se om det går igenomChokladMoshin skrev 2011-02-22 23:28:39 följande:LÅter tufft med nattjobb....
Ja, rea shopping är alltid befogat även till växa lådor långt fram i tiden
Vill också ha en MAT anorak, vart kan man kika på dom. Bra att ha till Mini i höst som ändå bara sitter i vagnen.
Javisst haha speceilt när det är nått så fint så man bara MÅSTE ha det, oavsett storlek
Lite knäpp man är
Men är det rea så är det, 70% var ju galet billigt nästan!
Jag såg dom på houseofkids.dk men tror någon svensk shopp hade fått in också. Undra om 92 blir bra på Milla, hur är de i stl? -
Tycker inte den ser mkt ut för världen på bilderna men IRL är den såå smaskiglillronya skrev 2011-02-22 23:29:47 följande:Hahaha smart!
Den är verkligen fin!
Får väl sy in den
Tror du Milla kan ha 92 i MAT anorak? Hon är typ 85 cm lång nu. Vill gärna att den ska passa till hösten med
-
Nä och min arbetsplats är verkligen inte bra för gravida egentligen så jag tycker det borde gå igenom. Annars kommer jag nog ta FP och några semesterdagar ett tag innan iallafall. Jaså det är du haha, kanske dags för en femma snart dåChokladMoshin skrev 2011-02-22 23:36:41 följande:Ja, håller tummarna du får vara hemma lite innan bebis kommer. Inte kul å jobba in i det sista.
Blir allt lite avis på er gravida.....
Ingen aning om hur MAT är i stl. Aldrig ägt ngt därifrån.
Ja den Hummeljackan var också världigt fin
-
Tack för tipsenZvartaliljan skrev 2011-02-23 00:05:26 följande:MAT är stora i storleken, jag har en ny i 116 här hemma som fortfarande är lite stor på Maia och hon är 110cm. Har en i strl.6-9 månader också som sitter precis på Mateo nu, dock har han kunnat ha den ett tag ändå för att muddarna går att vika, men den sitter snyggare nu.
Så slutsatsen är att 86 skulle kunna funka till Milla, men 92 skulle också funka även om den blir lite stor till en början.
Vart handlar ni MAT? Hade kommit in lite på LLM och siggeojuno men inte den gröna tyvärr. Vart finns det mer?
-
Hmm okej så då kanske 98 borde funka också? Om hon är kring 86-87 cm i vår och jag vill kunna ha den till hösten också då hon säkert är kring 90-92 iallafall. Skiljer det nått i modellen på baby och de större storlekarna där? Alltså baby 92 och jr 92 typ? Eller jr kanske började på 98?
Nä nu ska jag hoppa i säng här och sova någon timme!
-
Fiiina katvigar Bubblan
Jag är också inne i en katvig-freak-period nu till bebis
Milla har inte alls så mkt katvig men suits och bodys i 56 och 62 bunkrar jag för fulla muggar, I löööve
Nu hoppas jag bara att bebis inte ska behöva skena för då blir dom nog för smala 
Fick post från ajabaja idag, fiina katvigar! Men ja, tröjan i 104 får nog hänga i garderoben ett tag
Men för 99 kr kan det ju vara värt det 
-
Godkväll! Dags för tredje av fyra jobbnätter, det här går ju undan
Fick fin post från ajabaja idag, har inte sett fushia/mint ränderna live tidigare och dom var verkligen fina
Och helt klart unisex även om inte sambon alls håller med
Imorgon hoppas jag att den söta lilla Hollys suiten från Zillstars rea kommer!
Dunis, guud vad söt hon är Lea! Och handihand är ett UNDERBART print. Har en ny klänning i 86 som väntar på att användas