• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jompa skrev 2010-11-27 13:52:51 följande:
    Jag hade låtit väggarna vara vita, tycker att det blir så mycket färg ändå i ett barnrum med alla leksaker mm.
    Lättare oxå att göra om rummet i takt med att barnet blir större och kanske vill ha en ny stil.
    mmm, fast det är knappt några leksaker på rummet. Båda tjejerna sover på ovanvåningen så det har ett lekrum på nedervåningen. Så det är ett "sovrum" bara Glad (hon är dessutom bara 7 månader, så det dröjer innan hon vill ha ny stil)
  • h80
    ChokladMoshin skrev 2010-11-27 15:20:51 följande:
    Jag hade nog målat ena väggen i olik BREDA RÖDA RÄNDER DÅ
    SmillaMilla skrev 2010-11-27 18:56:38 följande:
    Åhhhhh så fint! Jag tror inte att du skall måla snedtaket rött, utan gör det helllre på en fond vägg. Varför inte några stora vita prickar på det röda. Skulle vara snyggt. Annars randigt.
    ja, randigt får det nog bli Glad vad tror ni om att måla den väggen som är nedanför snedtaket? så blir det inte för mycket
  • h80
    Tjollabolla skrev 2010-11-27 21:35:01 följande:
    Hej flickor! Hoppas alla har en skön första advents helg! Jag kan inte minnas att det varit snö på 1 advent här nånsin faktiskt, inte sån här riktig snö iaf som ligger kvar. MYYYS!

Måste tipsa om denna, Molo overall i st. 80. Hon har glömt skriva Molo i rubriken...
    www.tradera.com/Barnoverall-auktion_302760_12... 
    ååhh, den vill jag ha Glad
  • h80
    lillronya skrev 2010-11-27 22:33:21 följande:
    Grattis!
    TACK!
    Hoppas nu den passar henne, men för det priset var det ju värt att chansa
  • h80

men åh, nu har jag fått problem med julkläder............en av dagarna skulle A ha den vita klänningen från kappahl o en annan dag den röda. Tänkte hon kunde få ha den röda idag när vi skulle på adventsfika, men hon vägrar ha den på sig, vill INTE ha knapparna......så nu måste jag hitta 2 klänningar till. Nån som har tips?

• h80
    lillronya skrev 2010-11-28 08:44:20 följande:
    Lindex har många fina, tycker jag.
    Flera fina tunikor också som man kan ha kjol till.
    Tex det som A har i bt igår.
    ska genast kolla bt
  • h80
    lillronya skrev 2010-11-28 08:44:20 följande:
    Lindex har många fina, tycker jag.
    Flera fina tunikor också som man kan ha kjol till.
    Tex det som A har i bt igår.
    ja, det var ju riktigt fint. Är det lindex?
  • h80

nån som vet vart man kan få tag på röd kik kid klänning i velour, storlek 74?

• h80

tror ni att 80 blir för stort på en vinteroverall till en 7 månaders som är 65cm?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17