Vi som shoppar danska barnkläder del 17
ÅH Ängeln visst var den fiiiin IRL?
Helt smaskig ![]()
ÅH Ängeln visst var den fiiiin IRL?
Helt smaskig ![]()
ÅH vad kul Smultron, grattis
Hus är underbart, snart har vi bott i vårat i ett helt år
Och jag älskar det
Haha alltså nu är jag vääldigt OT, men jag har haft en såå seg och trist förmiddag. Milla är sjuk, feber, hosta, snor osv och har varit som ett liggsår på mig hela dagen. Hon grinar typ om jag går en meter ifrån henne, stackarn. Sambon kom hem och avlöste mig så jag åkte till jobbet. Vi jobbar ju på SSAB, ett stort industriområde där det alltså inte är "vanligt folk" innanför grindarna och man har väl lite egna trafikegler här inne. Iallafall så har vi en "vakt" som alla avskyr här, han är en riktig sån ni vet som skulle vela bli polis egentligen men är oduglig
Han skriver tillbud så alla möjliga och omöjliga saker och är en riktig kork. Jag brukar ALDRIG gena i rondellerna som typ alla gör och kör alltid precis som vanlgit även här inne. Nu fick jag nått hjärnsläpp och genade iallafall i rondellen (alltså jag skulle till vänster och istället för att köra runt som man alltid gör så körde jag direkt till vänter där våran parkering är) och SÅKLART så står han runt ett hörn och VAKTAR
Grrrr! Han skulle då skriva ett tillbud och kontakta min chef. Alltså jag vet ju att det är mitt eget fel men sååååå typiskt alltså. Min chef skrattade mest då tom han kör sådär typ alltid
Men ändå! Bajsvakt! 
Vet dock inte om jag vågar lita på att jag ska få komma ifrån kvarten ännu
*känns overkligt*
Just ja,huset duger väl också efter lite fix Ängeln - ÅÅÅHHH vad fina små barn
Alltså hur fint är inte NS egentligen? Jag tokälskar varenda plagg!
Är lite sugen på turkosa wctbyxor till Milla också, också måste jag nog bunkra berry i större storlekar. SÅ fina
Smilla - Så fin hon är i jackan, och den passade ju super redan nu
SMÅ i stl verkligen!