Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ja jag håller med, det var ett bra erbjudande Gäller även softshell jackorna, kanon om man ändå ska köpa en jacka. Tyvärr har vi alldeles för många och jag vill ju ha en MAT anorak nu plötsligt också

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    stökmamma skrev 2011-02-23 23:25:38 följande:
    äsch, kunde det inte varit nåt annat än fleece... väntar hem och vill se innan det blir fler
    En softshell kanske?
    Duntoffla skrev 2011-02-23 23:43:13 följande:
    Tack! Håller med om Hand i hand. nu har vi två suits och en klänning
    Ja, det är SÅ fint det printet! Har haft body, suit, tröja osv i olika storlekar och en klänning i 74. Hittade en ny i 86 på salgen så den blir perfekt till sommaren, har konstigt nog inte alls lessnat vilket jag lätt gör på vissa print
  • solouniko
    Maliten skrev 2011-02-25 12:27:48 följande:
    Vet inte om vi träffats Duntoffla... I våras var jag inte iväg men i höstas som sagt. Och våren 2009 och hösten 2009 var jag iväg. Har lite dålig koll på vilka ni är eftersom jag varit borta från familjeliv något år. Men de som jag åkt på salgen tillsammans med känner jag ju igen Inte dåligt det!
    Heeej Kul att du hittat hit! Haha ja du var allt bra läcker på salgen, höggravid med stödstrumpor och pallen Kan tänka mig att du shoppar loss på rååååsa och klänningar nu då
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2011-02-26 13:22:38 följande:
    Men hjälp mej nu då angående mössan, är vårens lika små som höstens?
    Fnular på vilken jag ska ta till Meja.
    Nån shop som har Molo fraktfritt nu?
    Jag har 1-2 år till Milla men ångrar att jag int tog 3-5, tror Meja har lite större huvud än Milla? Så ta absolut den större storleken
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2011-02-26 14:34:45 följande:
    Men då borde Maia kunna ha 3-5 då?
    Ja det tror jag, de är ju små i stl. Har hon nån annan i den modellen? Men 1-2 funkar absolut på Milla och kommer göra fram till sommaren. Men sen måste jag nog skaffa en 3-5 år tror jag Obestämd Glömde helt bort att de var så små när jag beställde!
  • solouniko
    Mamma till Simon skrev 2011-02-26 14:44:10 följande:
    Har du använt den? annars kanske du kan sälja den Drömmer
    Nä vi har bara provat den Knappt det haha, hon vääägrar prova mössor nu för tiden! Men det kändes rätt tajt på det lilla jag hann prova.
    ängeln83 skrev 2011-02-26 14:45:38 följande:
    Meja har ju 3-5 år i sina Molo mössor från i höstas, sitter kanon på, hon hade strax under 50 cm i huvudomfång sist vi mätte.
    Vi har ju ingen sån innan, förutom en regnbåge som jag köpte på salgen i 1-2 år och den var jääättestor. Alldeles för stor på Milla så den sålde vi igen. Har ingen aning om vad hon har för huvudmått, måste boka 2års koll! Men hon har S på NS mössorna, provade M men den var alldeles för stor på henne!
  • solouniko

Men åååh vilken fin kombo på A Och 86 på klänningen Måste kanske ha 74 till Milla då? Tänkte ta 80 men den kanske blir stort, får prova! Superfint iaf Finns hummelskorna i små storlekar? 23 kanske?

• solouniko
    ängeln83 skrev 2011-02-26 14:56:40 följande:
    Ja regnbågen är ju stor, den har Liam 3-5 år i, annars har han 6-8 år i nyaste Molo mössorna.
    Jag beställde M i NS mössan till Meja, hennes S är för liten så jag hoppas M funkar.
    Ja, får nog byta min colibri mot 3-5 år iaf. Vill ju inte att hon ska få ont i hövvet Ja då borde ju M funka, tyckte den var alldeles för stor på Milla och S passar fortfarande så. Men till hösten kanske vi får gå över på M iallafall
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2011-02-26 15:01:27 följande:
    Ha ha, näää det vore ju synd, stackars flickebarn att gå runt i för liten mössa lixom Sen beror det ju lite på hur man vill att dom ska sitta, jag vill ha mössorna ganska så baggy, fast det är klart dom måste ju sitta uppe också

Åh vill ha NS mössorna typ NUUUU, drog iväg en liten impuls order igår.
    Jo jag tycker också det är fint när de sitter lite baggy, så länge de inte åker ner för ögonen Men jag "byter" nog den då iaf, blev ju smidigt när Mamma till Simon ändå behövde en i 1-2 år Tog turkos NS mössa till Milla, men vill nog ha berry också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17