Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Idag har pappan klätt Milla i popcorn leggings och en vit baströja från HM, rätt lyckat måste jag säga Första gången hon har de leggingsen, jag MÅSTE ha en suit med gröna kanter till bebis ju!

Milla 090316 ♥ Bebis maj 2011 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2011-03-28 21:41:25 följande:
    HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta

Precis så känner jag mig just nu...varit sådär löjligt glad ända sen min promenad till postlådan idag...ni är ju bara för underbara Solig Det där lyckohalsbandet är ju verkligen klockrent till mig...nu får vi hoppas att det fungerar!
    TACK TACK TACK {#emotions_dlg.flower}

Hoppas det fick dig på bra humör och lättade upp ett tag i en annars stressig vardag Hjärta
  • solouniko

Hej tjejor! Guuud så trångt det börjar bli i magen nu alltså, känner mig alldels sprängfärdig och än är det en månad kvar Jobbar natt i veckan och försöker hålla mig pigg med shopping Nån shop som har nått kul erbjudande nu, eller fraktfritt? Vet inte ritkigt vad jag är sugen på, katvig kanske?

• solouniko
    ChokladMoshin skrev 2011-03-30 12:25:45 följande:
    Oj, blev en massa godis
    Från LLM, B.shop, Sigge & Juno, BOR & Eleraff.
    Till sonen blev det lite T-shirts: Molo Safari, Autoscrapyard & Trains samt Katvig blå/blå + seawead/mint.

En countrybloom mössa för att ha till partypinklurven.
    Molo summersuit lila med stars, så fin.
    Popcorn tröja & muddiar, floreal klänning och summersuit och en summersuit från Katvig.
    Tror det var allt.
    Så nu väntar jag hem 5 danska paket, 1 F.book paket, 2 Hm, 1 Me&i och ett stort från BR
    Tror mammas postis kommer bli himla fundersam nu i dagarna.

Mysigt med bebis, förstår det börjar bli trångt.
    Beundrar dig som orkar jobba fortfarande.
    Men huuuujja så mycket fint Är sugen på en popcorn suit till bebisen med gröna kantbant, GUD så fin den är Milla har leggingsen men de är liite svårmatchade tycker jag. Tacka vettja bodysuit, där kan man inte misslyckas Är helt inne i en katvigperiod just nu, iallafall till bebis. Så söta och små! Måste nog kika runt i shopparna ikväll på jobbet och shoppa nått tror jag Nu fick jag iallafall avi att hämta ut paket från HM, alltid nått

Ja det är riktigt trångt i magen nu, men det är bara att bita ihop Jag jobbar den här vecka och en vecka tll efter det, sen är det bara två veckor kvar till BF Mysigt! Mini kom väl helt tidigt va?
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2011-03-30 22:03:19 följande:
    Ja, jag gick loss på allt jag suktat efter en tid nu
    Kavig är alltid fint
    Låter så mysigt att se fram emot en förlossning.
    Ja, Mini kom exakt 1 månad innan BF.
    Skönt med lite tokshopping Jag har haft en sååå dålig eftermiddag/kväll och ska dessutom sitta här på jobbet i måånga timmar till så nu behöver jag shoppa! Tips på nått erbjudande eller nått någonstans?
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2011-03-30 23:34:14 följande:
    Halloncollection hade väl en del rea. Fyndade en lurv för 249:- där som jag letat länge efter
    Ska springa och kolla Köpte ju en syskonvagn och en ståbräda till buggan igår kom jag på, men det gills ju inte riktigt
  • solouniko

Åh, hämtade Milla på dagis tidigare. Stackars barn var alldeles blöt i svett. Det är 4 plusgrader och sol ute idag. Hon hade på sig långärmad knappis och velourbyxor, på det hade de tagit på fleecejacka OCH fleecebyxor, vinteroverallen OCH dessutom ett par galonbyxor över  Och tjocka vinterhandskar och mössa med..  Hallå, hur tänker man alltså? {#emotions_dlg.djavulsk}

Hade vi varit hemma hade jag tagit på henne kanske en fleecejacka och skaloverallen max. Fleecebyxor ovanpå velourbyxor och dessutom vinteroverall känns ju verkligen helt onödigt. Och dessa galonisar.. Gaaah! Vill att det ska bli varmare NU så man kan ta hem lite varmare kläder och bara ta dit skaloverallen, annars lär det väl bli såhär x antal ggr nu under våren. Men än sålänge kan ju temperaturen svänga en heldel. ÅH vad jag hoppas att hon kommer in på ur&skur tiill hösten, där borde dom ju ha lite mer vett hoppas jag

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17