Vi som shoppar danska barnkläder del 17
http://www.tradera.com/KATVIG-hallon-rosa-troja-stl-98-NY--auktion_302801_130104301Glömde visst länken
Idag har pappan klätt Milla i popcorn leggings och en vit baströja från HM, rätt lyckat måste jag säga
Första gången hon har de leggingsen, jag MÅSTE ha en suit med gröna kanter till bebis ju!

Det där lyckohalsbandet är ju verkligen klockrent till mig...nu får vi hoppas att det fungerar! 

Hej tjejor! Guuud så trångt det börjar bli i magen nu alltså, känner mig alldels sprängfärdig och än är det en månad kvar
Jobbar natt i veckan och försöker hålla mig pigg med shopping
Nån shop som har nått kul erbjudande nu, eller fraktfritt? Vet inte ritkigt vad jag är sugen på, katvig kanske? ![]()
Åh, hämtade Milla på dagis tidigare. Stackars barn var alldeles blöt i svett. Det är 4 plusgrader och sol ute idag. Hon hade på sig långärmad knappis och velourbyxor, på det hade de tagit på fleecejacka OCH fleecebyxor, vinteroverallen OCH dessutom ett par galonbyxor över
Och tjocka vinterhandskar och mössa med.. Hallå, hur tänker man alltså? 
Hade vi varit hemma hade jag tagit på henne kanske en fleecejacka och skaloverallen max. Fleecebyxor ovanpå velourbyxor och dessutom vinteroverall känns ju verkligen helt onödigt. Och dessa galonisar.. Gaaah! Vill att det ska bli varmare NU så man kan ta hem lite varmare kläder och bara ta dit skaloverallen, annars lär det väl bli såhär x antal ggr nu under våren. Men än sålänge kan ju temperaturen svänga en heldel. ÅH vad jag hoppas att hon kommer in på ur&skur tiill hösten, där borde dom ju ha lite mer vett hoppas jag ![]()