Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ja Butte visst har Bella den? Den ser såå fin ut så jag hoppas den ska passa nästa vinter här Hon är väl kanske 86 cm nu och ska vara typ 92 till hösten, tror du 98 blir bra då över vintern? Så svårt med storlekar när man köper innan, har ju ingen aning om hur mkt hon kommet växa tills dess Iofs har hon ju aldrig gjort nått skutt utan växer sakta men säkert

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Hejhej. Igår kom den fiiina hummeljackan i 98, så mjuk och go och underbar den var Hjärta Fick inte prova den för Milla men den kommer nog bli perfekt nästa vinter! Vill ha matchande brallor till juu, finns/fanns det?

Har även fått hem den lila NS zipjackan i 92, fin färg men nog gillar jag hoodarna mer ändå i modellen. UNDERBAR till colibri Lite stor var den men hon hade ju några hoodjackor i 86 så kändes lika att ta 92 ändå. Också har mormor köpt de smaskiga popcorn leggingsen till Milla i 2års present, kommer bli en hit! Men vad ska man ha till? Tips? Bebis måste ju bara ha en suit med gröna kantband sen också, I looove!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Busbellan vilken stl har du på NS klänningen till Ella? Milla fick en i stl 80 igår när hon fyllde år, den sitter fint på men hon blir skirförbannad när jag ska ta av och på den för då är det taaajt. Kanske jag ska byta till 86? Hon är 86 cm typ

Milla 090316 ♥ Bebis maj 2011 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Busbellan skrev 2011-03-17 21:16:26 följande:
    Hon har 98 i klänningen och är nästan 102 cm lång
    Den är ju helt klart tight, lite krånglig att få av
    Men det kan säkert funka med 86 också, frågan är bara hur mycket det skiljer på bredden mellan dem
    Hm okej, ändå är hon ju så tunn över axlarna men det kändes lite krnligt att få av/på den. Och ja, hon var ju inte helt nöjd Men den är ju såå fin! Får nog gå dit och jämföra storlekarna helt enkelt.. Men 86 på en 86 cm tjej kanske borde funka, vill inte att den ska bli föör lång och vid bara.
  • solouniko

Haha ja Smultron visst var det en perfekt underhållning Lite träffad känner man ju sig på vissa punkter, men inte lika mycket som jag fasade för

• solouniko

Stökis - Milla är 85-86 och har 86 i sin colibriklänning. Den sitter bra och kommer funka hela sommaren hoppas jag. Så din lilla sötis ska nog inte ha större än max 86

• solouniko
    lillronya skrev 2011-03-24 08:25:29 följande:
    Godmorgon i tråden!
    Lugnt som vanligt...

Jag behöver ett par katvigleggings till A, men kommer inte ihåg vad randen heter.
    Har heller ingen bild.
    Smidigt, va?
    Tror den heter nåt med raspberry och är rosarosa typ.
    Någon som fattar vad jag menar?
    Hade tänkt efterlysa på fb, men behöver ju veta vad randen heter då ju.
    Godmorgon! Raspberry/pink kanske?
  • solouniko
    lillronya skrev 2011-03-24 08:44:00 följande:
    Ja det skulle det kunna vara.
    Hmm måste hitta en bild. Eller fota tröjan jag har kanske.
    Det här är raspberry/pink Fanns ju en liknande rand säsongen innan, men den hette väl typ.. fushia/pink eller nått sånt? Haha ja, inte lätt att hålla koll på dessa ränder
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17