• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

skrev inte färdigt........vi skulle inte köpa något till varandra, men igår var vi på stan o jag hittade en odd molly kappa som var fin "den kan du ju få i julklapp" sa mannen........så nu vill jag verkligen köpa nått till honom, men VAD

• h80
    CamillaJ skrev 2010-12-19 19:50:49 följande:

God kväll !!

Jag letar ihjäl mej både på internet och i affärer i stan men hitta ingen fin julklänning eller julkläder =( några bra tips? Vad ha ni andra ? Letar och letar men till killarna finns ju allt men inte till lillan ... =/

mina tjejer ska ha kik kids röda, polarn har fina annars tycker jag
  • h80
    Kristyr skrev 2010-12-20 13:48:12 följande:
    åhhh ditt har jag inte postat än... Obestämd
    hmm, har man shoppat för mycket när man inte kommer ihåg vad man har shoppat....Glad
  • h80

Liljan: Vart har du köpt den röda småfolksklänningen?? Jag har letat efter en sån

• h80
    Zvartaliljan skrev 2010-12-20 21:11:03 följande:
    www.busfröt.se

dyr men attans fin, LITEN i storlek, Maia har 110/116 på sig i bt och den sitter precis, ingen växtmån direkt. Hon är 108cm lång. Inga andra småfolkklänningar passar i 110/116...de är som tält.
    oj så liten, tack
  • h80
    Duntoffla skrev 2010-12-21 09:18:37 följande:
    God morgon!

Nu var det ett tag sen jag var här. Har svårt att hänga i flera trådar samtidigt

Vilka söta barn i fina kläder i BT!

Tjolla- helt galet att Småfolksklänningen i 86/92 passar nu ju Är det bara den eller är det flera Småfolk som är så? Kan ju vara bra att veta om man ska köpa någon
    svarar ang. rådjursklänningen. Den är mycket mindre än andra småfolksklänningar
  • h80
    Duntoffla skrev 2010-12-21 09:31:51 följande:
    Ok, vad bra! Känns ju skumt att behöva beställa mycket större än vanligt. Du som har en del KIK KID (har jag för mig) har du veloursuiten?
    har en del kik kid, men inte veloursuiten, funderar dock på den Glad
  • h80

Duntoffla: Vilken kik kid klänningen skulle du ha till din lilla? (den som var smal i ärmarna)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17