• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • maugu
    Buttelina skrev 2010-04-07 10:14:59 följande:
    hela vecka 14 kul att se dig med!! och söta barnen i bilids! vad lilla livia växer!!jepp jag pluggar
    Vad ska det bli när du är klar?Är lite avvis..
    Men,jag trivs bra med nuvarande jobbet oxå..var tom med på TV förra veckan..och jisses,vilket genomslag TV har..kändes som man ville ducka
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-04-07 10:23:21 följande:
    God dagens Ängeln är du här: Jag fick hem mitt paket från hon med den "höga" frakten igår och på paketet sitter ett urgammalt frimärke som det står 1.80 på. Hur såg ditt ut? Ganska fräckt tycker jag nog.
    Jag är här
    Va? 1.80? Hum...
    Jag har inte fått mitt paket än, var lite dryg med att betala men jag hoppas det kommer nu i veckan, ska bli spännande att se vad det sitter för frimärke på
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Helle
    ängeln83 skrev 2010-04-07 10:27:04 följande:
    Jag är här Va? 1.80? Hum... Jag har inte fått mitt paket än, var lite dryg med att betala men jag hoppas det kommer nu i veckan, ska bli spännande att se vad det sitter för frimärke på
    Ja kika på det. Orkar liksom inte bråka, men vad är det för stil. Glad att jag påpekade frakten i a f innan. Det tog ett tag för paketet att komma, men annars var allt bra. 
  • Ocikatten
    Helle skrev 2010-04-07 10:32:32 följande: