• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • maugu
    Buttelina skrev 2010-04-07 10:14:59 följande:
    hela vecka 14 kul att se dig med!! och söta barnen i bilids! vad lilla livia växer!!jepp jag pluggar
    Vad ska det bli när du är klar?Är lite avvis..
    Men,jag trivs bra med nuvarande jobbet oxå..var tom med på TV förra veckan..och jisses,vilket genomslag TV har..kändes som man ville ducka
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-04-07 10:23:21 följande:
    God dagens Ängeln är du här: Jag fick hem mitt paket från hon med den "höga" frakten igår och på paketet sitter ett urgammalt frimärke som det står 1.80 på. Hur såg ditt ut? Ganska fräckt tycker jag nog.
    Jag är här
    Va? 1.80? Hum...
    Jag har inte fått mitt paket än, var lite dryg med att betala men jag hoppas det kommer nu i veckan, ska bli spännande att se vad det sitter för frimärke på
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Helle
    ängeln83 skrev 2010-04-07 10:27:04 följande:
    Jag är här Va? 1.80? Hum... Jag har inte fått mitt paket än, var lite dryg med att betala men jag hoppas det kommer nu i veckan, ska bli spännande att se vad det sitter för frimärke på
    Ja kika på det. Orkar liksom inte bråka, men vad är det för stil. Glad att jag påpekade frakten i a f innan. Det tog ett tag för paketet att komma, men annars var allt bra. 
  • Ocikatten
    Helle skrev 2010-04-07 10:32:32 följande:
    Ja kika på det. Orkar liksom inte bråka, men vad är det för stil. Glad att jag påpekade frakten i a f innan. Det tog ett tag för paketet att komma, men annars var allt bra. 
    Ang urgamla frimärken så tror jag att vissa äldre rabattfrimärken gäller i obegränsad tid och enligt samma frankering som nu, dvs 1 märke 20 g, 2 märken 100 g osv. Så hon har kanske kommit över ett gammalt lager med frimärken??
    Ville bara hojta till så ni inte sliter henne i stycke... {#lang_emotions_wink}
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2010-04-07 10:23:21 följande:
    God dagens Ängeln är du här: Jag fick hem mitt paket från hon med den "höga" frakten igår och på paketet sitter ett urgammalt frimärke som det står 1.80 på. Hur såg ditt ut? Ganska fräckt tycker jag nog.
    Hej!

Jag fick också paket från henne frankerat med gamla frimärken,vilket iofs är helt korrekt enligt Posten.
    Sen mailade jag henne innan och bad henne lägga i frimärkena som blev över efter frankering vilket hon hade lyssnat på

Jag har dessutom ot shoppat nyss- skickade mannen till Pop för lite specialprisshopping
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • stökmamma
    Buttelina skrev 2010-04-07 10:08:54 följande:
    zillstar hade 30% igår.. vet inte om det gäller idagbor har ta 3bet2 på molo
    30% tom 10/4

godagens
    andras barn och mina älskade ungar
  • Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-04-07 10:48:18 följande:
    Hej!Jag fick också paket från henne frankerat med gamla frimärken,vilket iofs är helt korrekt enligt Posten. Sen mailade jag henne innan och bad henne lägga i frimärkena som blev över efter frankering vilket hon hade lyssnat på Jag har dessutom ot shoppat nyss- skickade mannen till Pop för lite specialprisshopping
    Vad blev det på Po.p?? Tänk om man hade en sån man...
  • Smultronhjärta
    Ocikatten skrev 2010-04-07 10:50:14 följande:
    Vad blev det på Po.p?? Tänk om man hade en sån man...
    Hamnklänning, cerise basrandklänning och en bondgårdströja
    Till och med maken tyckte att det var onödigt att jag skulle köra från Fbg när han kunde gå ner till affären-vilken tur att jag kan hur affären är uppbyggd
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Buttelina
    maugu skrev 2010-04-07 10:26:00 följande:
    Vad ska det bli när du är klar?Är lite avvis..Men,jag trivs bra med nuvarande jobbet oxå..var tom med på TV förra veckan..och jisses,vilket genomslag TV har..kändes som man ville ducka
    jag blir barnmorska när jag är klar om några år
    var du med i tv??
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-04-07 10:53:22 följande:
    Hamnklänning, cerise basrandklänning och en bondgårdströja Till och med maken tyckte att det var onödigt att jag skulle köra från Fbg när han kunde gå ner till affären-vilken tur att jag kan hur affären är uppbyggd
    Fina grejor! Var ju knappt lönt att besöka webshopen...
    Bra att män ibland har lite logiskt tänkande och en hjälpande hand!
    Maken här ville ta över mitt Ullareds-besök och jag tror säkert han klarat det men jag vill unna mig själv en dag på egen hand.
    Buttelina skrev 2010-04-07 10:54:23 följande:
    jag blir barnmorska när jag är klar om några år
    Åh, nu blir jag lite avis. Barnmorska verkar vara spännande, roligt och varierande yrke!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17