Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Zvartaliljan skrev 2010-05-29 10:24:22 följande:
Ja jag hoppas att det var i din smak? Var så svårt med småttekläderna...en del blev ju lite pojkigt och en del lite flickigt så du får väl sälja det som inte passar sen. är det ok? Kunde inte låta bli den där lilla blommiga tröjan som jag hittade från provkollektionen, får du en tös så måste hon ju ha den liksom Lurvoverallen får du säga till om du inte vill ha, har en neongrön med gråsvarta vantfickor och stjärnfoder i strl.56 om du hellre vill ha den så kan jag ta den svarta till Mateo. Var svårt även där med färg...jag letade som en tok efter en lila med gröna kantband men det fanns inteIdaT-kläderna var ju för underbara dom också, älskar igelkottarna! Ja, jag är nog nöjd med allt, du lyckades verkligen!

Regnbågsplaggen är jag särskilt förtjust i, liksom lammen.
Och sambon älskade flygplanen, bara den bodyn var värd alla salgpengar utropade han...*asg*
Visst borde lurven funka till en nyfödd i vinter, fast att det är 62 i den? Lite stor gör ju inget och jag har inte fått små barn tidigare ju...Den kommer ju ligga nedbäddad i vagnen eller sitta i sjalen, så det borde ju funka.