Busbellan skrev 2010-07-25 16:37:50 följande:
Jag tror nog den kan passa, så mycket växer de ju inte i den åldern längre
Ella är nästan lika lång och jag har tänkt att hennes 104:a ska räcka hela vintern

MiniM3 skrev 2010-07-25 17:49:52 följande:
Jag tror den kommer passa toppen jag :)
Det vore ju toppen om den passade, men skittråkigt om den inte gör det...Är inte orolig för längden dock ärmarna, pecis som Butte skrev...

Buttelina skrev 2010-07-25 19:24:31 följande:
inte så konstigt att du inte hittade den ju

den fanns ju i butik för typ 2år sen.. så det är tradera som gäller..
OsynligtSmåkryp skrev 2010-07-25 16:33:51 följande:

Funderar på om regnbågsoverallen funkar även i år...Prövade nyss och jag får gott och väl ett rejält grepp med tyg i grenen, men ben och ärmar är inte överdrivet långa, och det är bara juli än så länge. Visserligen växer hon sakta sakta, är prick en meter nu och overallen är en 104:a.
Någon som vågar ha en åsikt? Vore ju perfekt om den skulle passa, en kostnad mindre liksom, men tänk om man måste ut och shoppa på rean, det har jag ingen lust med d det är mitt i bebisdags ju.

längden är nog ingen fara men armarna kanske blir på gränsen.. det var det problemet vi hade i vintras.. hur lång är hon beräknad att vara i feb?
Ja, ärmarna kan bli ett problem, dom är inte överdrivet långa nu, dock inte korta så att dom dras upp när hon sträcker på dom...
Längden vet jag inte...Står inget sådant på vårt BVC-kort, så jag vet inte hur man räknar ut det heller.