Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jacao, Preggi och Busbellan- vilka härliga sommarbilder i BT! {#emotions_dlg.flower}
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-06-06 20:40:33 följande:
    Åh Hemglasskillen ska jag terra i veckan! Vi behöver små glassar eftersom vi håller på och lär Max det där med att man får bara en per dag och han tjatar h å l i mina öron

För övrigt så har Max sen i onsdags börjat med en ny grej.... "Dani säger att Max får blåsa mer bubblor" Dani säger att Max inte behöver sova nu",Dani säger att Max ska äta många glassar", "Dani säger att Max ska få många bullar"..DaniEL är hans gudfar men han säger då rakt inget av alla dessa grejer Tokiga unge som hittar påDrömmer
    Haha...de är ju roliga ibland de där små. Noel hade frågat min mamma om han fick stämpla med hennes scrappinggrejer (han gör det ibland när han är där) och hon sa denna gång nej varpå han går tillbaka dit där hon har sina saker och säger till min pappa "Mormor sa att jag fick stämpla". De börjar tidigt...
  • Duntoffla

God kväll!

Reashoppas det något? Tycker att jag är mätt på det som kommer upp på rean. Trots att jag inte ens köpt det till ord pris.

• Duntoffla
    Preggi skrev 2010-06-07 20:17:50 följande:
    Godkväll!
    Jag är också trött på det som kommer upp. Trots rea tycker jag inte att det är värt att köpas..
    Finns några få plagg jag är sugen på men vill spara lite plats för nyheter.
    Men efter dagens inlöp så finns det nog inte plats för någonting längre..
    Allt bra med dig, magen, A och N?
    Nej, det känns liksom inte nytt och fräscht längre (vilket det iofs inte är)

Vad har du shoppat idag då? Jag har inte köpt något nytt på länge om man bortser från Molo lagersalg men det är ju "gamla" saker.

Det är bara här, stel och otymplig känner jag mig. N och A mår bara bra. Ni då? Friska nu? Läste att ngn var dålig för några dagar sen
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2010-06-07 20:22:40 följande:
    Hej!

Smultron kikade in i Millas garderob och jaa, den är snyggt cupsrosa nästan exakt på pricken Fiiina underbara klänningar!

Har ni hört nått från bubblan?
    Inte sen i lördags
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2010-06-07 20:31:45 följande:
    Jag shoppade lite på OTT. Lite tråkigt med höstmolo men perfekta dagisplagg till de priset...

Jag köpte 24 plagg på POMPdeLUX.. Så glad att jag hittade lite plagg jag sökte till de priserna...

Vad skönt att du mår bra.. 2 månader kvar "bara".. Kul med en liten bebis.. Lite avis.. Börjar känna mig redo igen men F vill inte ha bebis nu..
    Det är bra med oss men för tillfället är M magsjuk inne på dag 4 utan att hon får behålla något.. Hade hon inte varit så pigg som hon är ändå hade jag varit orolig.. Hoppas att det vänder snart..
    Hoppsan! Det var ingen dålig shopping

Jobbigt när en vill och den andra inte. Det kanske ändras snart.

Hoppas M mår bra snart igen. Inte kul när de är dåliga de små.
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2010-06-08 20:03:07 följande:
    och idag kom skattepengarna in på kontot. Lite av dem hann bara in och vända

Bokade en övernattning i Skara och en på Kolmården i sommar
    Redan? Brukar de inte komma till midsommar?
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2010-06-08 20:29:24 följande:
    Vet att de säger att de ska komma innan midsommar, men så här långt innan har de nog inte kommit innan
    Måste genast kolla mitt konto Guld i mun
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17