Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2011-02-24 22:29:04 följande:
    ot men är det denna byxa någon av er testat och tycker är bra?
     www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=117...
    Jag har känt lite på dom men vågade faktiskt inte köpa...kändes som ett par byxor som har så hög vattenpelare till ett sånt pris måste vara fulla med gifter Obestämd (finns flera gifitga ämnen som höjer vattenpelaren i ett plagg...billigare än att ha bra tyg från början). Gifterna brukar ju då försvinna efter lite tvätt...men då sänks ju även vattenpelaren.
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2011-02-24 22:38:49 följande:
    Lindex är en så pass stor kedja som jag trro är ganska noga med att inte ha för mycket gifter i sina plagg så jag tror inte det är nån fara med det
    mm en så pass stor kedja som flera gånger fått kalla tillbaka kläder för de innehållt gifter (sist var det hello-kittytröjor)...så nej, litar inte på dom till 100% och just när det gäller något som uppges ha en sån kvalitet till lågt pris så blir jag väldigt tveksam...vanliga kläder kan jag köpa för de tvättar jag först, men ytterkläder som måste vara vattentäta tål ju inte så mycket tvättar...
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2011-02-24 22:50:01 följande:
    Har det verkligen hänt flera gånger?
    vad jag har hört så är det väl bara den gången och då återkallade de ju faktiskt plaggen
    Nej vad jag vet har det hänt 2 gånger med just Hello Kitty-plagg, kanske fler gånger jag inte vet om...
    Jag är väl lite extra försiktig med tanke på hur känslig både jag och barnen är, vi tål inte ens parfymerat tvättmedel. Sätter jag på någon av dom en otvättad lindex/h&m tröja så får de utslag...så på det sättet märker jag skillnad för det händer aldrig med Molo, katvig m.m...dock hände det en gång med en tröja från finger in the nose och med några mindre kända dyrare märken har det hänt...så nä precis som du skriver mammastök så är inte dyrare = bättre. Jag/barnen har aldrig reagerat på något från Kappahl.
  • Zvartaliljan
    Kristyr skrev 2011-02-25 13:34:33 följande:
    grymt snygga...

men när kommer sådana användas? Drömmer
    ja det är frågan det Använde knappt varken pärlplattor eller daisys...på våren blir det kavats skinnkängor och på sommaren deras skinnballerina....dessa blir ju i så fall bara till fint korta stunder, inga vardagsskor direkt tycker jag inte. Även om jag själv kan bo i converse förstås
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2011-02-25 20:22:45 följande:
    goddagens=)...........
    imorn ska ja till å vxla till ida T salgen ;)............. ÅH TJEJER VAD NI ÄN GÖR SKRIV INTE PÅ FB MIN SIDA ATT JA ÅKER DIT
    HAHAHAHA............har inte nämn det till maken =P å så bår det förbli... hahahaha få bli en suprise=P sen.......

ButtriK e du laddad?!?!
    har du fått in pengarna från mig?
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2011-02-26 13:52:50 följande:
    ja, jag tycker de är lika små, Ella har 6-8 år
    Hur stort huvud har hon?
    Funderar på vilken storlek Maia ska ha i den, Hennes huvud är 49cm i omkrets.

Hej i tråden förresten
    Jag är BARNFRI Solig
    Första barnfria och jobbfria (ja jobbade visserligen inatt) vi har tillsammans på över 14 månader!!!
    Så ikväll blir det restaurang och bio

O risken är att vi inte får tillbaka barnen, Mateo sover som en stock hos morfar, två nätter i rad har han sovit mellan 20-06 Förvånad Ätit lite välling o sen somnat om! Jisses...aldrig hänt två nätter i rad att han sovit så bra här hemma!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17