Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-01-17 16:12:48 följande:
    Har inte du redan konto där? För att kunna betala måste du valideras eller vad det heter. Alltså maila över papper på att du är du.
    Jo det visste jag..dock hittar jag inte vart jag ska ska maila:( Funkar det att jag mailar en bild på mitt körkort och adressen på ngt "viktigt" papper?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2011-01-17 16:28:23 följande:
    Ja, det funkar. Jag har för mig att jag fick kontakta dem via deras formulär och att jag sedan fick en mailadress

www.trendsales.dk/pages/support/default.aspx

Det är livsfarligt att ha konto där
    Buttelina skrev 2011-01-17 16:24:05 följande:
    Tungan ute sorry jag har inte vågat validerat mig där.. har inte vågat för det hade blivit FÖR dyrt haha
    Haha...va? Fortfarande inte? 
    Tack Jag lär troligen återkomma när jag sen ska till att betala också

Får väl se hur det går med dessa
    www.trendsales.dk/annoncer/smaafolk-4-skoenne-langaermet-kjoler/19961110&rt=ssr&search=sm%C3%A5folk&status=1
    Tungan ute
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Trendsales är snabba på att svara iaf..nu är min valideringsbild skickad så snart är det fritt fram att shoppa loss!
    Jag undrar om min plånbok kommer tycka att detta var ett smart drag

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2011-01-17 16:52:35 följande:
    Fiiiina!

Det är bara att fråga på. Det kan verka lite knöligt i början men man lär sig.  
    Kristyr skrev 2011-01-17 17:03:51 följande:
    fina. men jag har ju två av de klänningarna nu..
    Ja så pass fina att jag bröt mitt löfte om att aldrig skaffa TSkontoCool Tack Butte för tipset
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Ok Ok Ok..NU slutar vi länka till TS- jag har redan trillat dit för 700 spänn hos den där danskan

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2011-01-17 19:01:09 följande:
    Ni som vet och kan allt
    Vilken skaljacka är bäst, Po.p eller Molo??
    Ska ha till min mellantjej som inte går på dagis, men som ändå ska tåla det mesta
    Nu har jag inte haft båda men efter att ha klämt och provats Molos så föredrar vi ändå Pops-som vi har använt i alla år
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2011-01-18 10:43:30 följande:
    Det är det som är så konstigt med dem. Korta i grenen och korta ärmar
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-18 10:32:37 följande:
    Tar du större drunknar hon ju... Mindre känns lite precis. Vi hade 68 sen hoppade vi direkt till 80, funkade!
    Ja det får nog bli 80. OM jag hittar någon färg jag gillar. Skulle vilja ha en lila som jag har nu (lila med gröna kantband) eller någon fin rosa färg.Haha...håller tummarna! 
    FruityoverallenTungan ute

Jag har fortfarande sug efter den men efter mina 10 Småfolksklänningar på ett dygn så får jag nog tagga ner liteOskyldig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2011-01-18 11:05:08 följande:
    Hoppsan, 10 st!!!!! Lika bra at shoppa rejält när man ändå gör det liksom

jag har börjat skriva in alla inköp och försäljningar i ett excel dokument. Usch, det blir så verkligt när man ser det svart på vitt Tyst.

Därför kommer T att gå varmt nu med mina auktioner en tid framöver tills allt är ute som ska bort.
    Voj voj- jag ska INTE börja föra protokoll över*hell no*

Fast Tradera ska få gå varmt för min del också, för vi får inte plats med allt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17