• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-04-12 16:50:43 följande:
    vidarebefodrade bara vad sambons kusin (tandläkare) sa om flaskvatten vs. bubbelvatten från maskin hemma. men visst beror det på vad man har för vatten hemma och vilket flaskvatten man köper. det är just det tillsatta saltet som gör påverkan på tänderna mindre (fråga mig inte varför för det har jag glömt bort), han sa att man kan blanda i lite bikarbonat i hemmavattnet så blir det ungefär samma sak som flaskvatten.
    det är flouret i loka och ramlösa som fläckar tänderna
  • Mawe123
    Buttelina skrev 2010-04-12 17:19:27 följande:
    det är flouret i loka och ramlösa som fläckar tänderna
    Är du laddad för ikväll {#lang_emotions_wink}
    William 000213, Lowe 070712
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-04-12 17:49:49 följande:
    Är du laddad för ikväll
    jaaaa
  • Tic1
    Zvartaliljan skrev 2010-04-12 14:24:21 följande:
    LLM är helt knäppa...sa att måtten stämde när jag beställde men de var HELT fel så de fick betala för mitt byte. Matador har haft rätt i de jag fått.
    Tack för hjälpen. 14,6cm stämste hyfsat med LLM stl 24 (enl dom 14,7), enligt matador ska stl 24 vara 14cm. Vet inte riktigt vad jag ska tro, men får väl beställa och stämmer det inte alls så borde ju butiken få stå för returfrakten, har ju dessutom mailat o frågat extra om måtten. Åhh, varför ska man ha så låååångt till butiker som säljer Molo??
  • RååSa BuBBlan

Tjenixen

Idag har vi haft nästan sommarvärme, varit ute och grejat i trädgården hela dagen nästan, puh! Bubblis har fått en ny kompis, grannen Emma är bäst i världen just nu.. eller Emmas mamma är nog snäppet bättre faktiskt  " å ja kommer saaakna Emmas mamma hon e asrolig "

Hon är inte blyg av sig den Bubblan inte, snackat bävrar med den mamman i en timme, "jag älsar såna bävror dom e fett söta" {#lang_emotions_dreamer}

Undrans vad jag får i julklapp i år?
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-12 18:42:03 följande:
    Tjenixen Idag har vi haft nästan sommarvärme, varit ute och grejat i trädgården hela dagen nästan, puh! Bubblis har fått en ny kompis, grannen Emma är bäst i världen just nu.. eller Emmas mamma är nog snäppet bättre faktiskt  " å ja kommer saaakna Emmas mamma hon e asrolig " Hon är inte blyg av sig den Bubblan inte, snackat bävrar med den mamman i en timme, "jag älsar såna bävror dom e fett söta" 
    {#lang_emotions_dreamer} det märks på den lilla damen att hon har storasyskon

här har också varit sjukt fint väder. vi var ute i 3 timmar och jag har bränt mig lite i huvudet {#lang_emotions_surprised}. i och för sig söööker solen alltid upp mitt huvve men ändå
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-04-12 18:50:52 följande:
     det märks på den lilla damen att hon har storasyskon här har också varit sjukt fint väder. vi var ute i 3 timmar och jag har bränt mig lite i huvudet . i och för sig söööker solen alltid upp mitt huvve men ändå
    Jo du.. Hon låter som en liten mini tonåring

Du som har så mycket hår, hur kan solen hitta hövvet ditt? {#lang_emotions_dreamer}
    Undrans vad jag får i julklapp i år?
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-12 18:54:53 följande:
    Jo du.. Hon låter som en liten mini tonåring Du som har så mycket hår, hur kan solen hitta hövvet ditt?
    haha jag veeet inte, brukar oftast se ut som en tomat på sommaren men ryggen hittar solen sällan för den är oftast täckt av hår
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17