Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2010-08-15 19:56:22 följande:

GÅr overaller på T nu??
    om man skulle lägga dom som gratis,? vågar ju inte lägga ut den grå lurvoverallen finns ju en med stjärnluva utan bud
    Måste ju skicka dom svarta overallerna så jag MÅSTE köpa nya, allra helst som den fuxia molon är precis, ska man skicka den oxå tro??

ja jag har slängt ut overaller på t nu. eftersom det är gratis så kan man ju använda reservationspris.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-15 21:39:58 följande:
    Nu bev jag allt väldigt besviken!
    Verkar som NS gjort tröjor och nåt par jeans upp till 140 i alla fall, men harem bara upp till 130, varför???
    var ju dom jag skulle ha i 140 ju
    Åhhhh nej vad trist!
    Jag besställde efter mycket om o men svart ns tröja stl 140 o svarta byxor i stl 130. Hoppas nu att det blir bra. Men svåra storlekar ju!
  • SmillaMilla

Äntligen! Kvällens me&i party är slut. Blev en hel del shoppat och 19 (+massa barn) gäster hade jag, så fullt hus.

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-08-16 20:06:10 följande:
    Å vilken massa folk! Kul!
    Vad blev det shoppat då?
    he he ja det blev mer än vad jag trodde. Men kul. Annars brukar ju folk backa ut det sista.

Det blev till mig:
    t-shirt med ängel
    www.meandi.se/sv/produkter/102509.aspx
    gråa leggins
    www.meandi.se/sv/produkter/102510.aspx

Till Svea:
    dino mössa, hon valde helt själv, men den var verkligen superfin till hennes gröna pop jacka.
    www.meandi.se/sv/produkter/102803.aspx
    rååååsa kofta
    www.meandi.se/sv/produkter/102113.aspx
    ängel tunkika
    www.meandi.se/sv/produkter/102209.aspx
    råååsa velour byxor
    www.meandi.se/sv/produkter/102305.aspx
    och strumpor

Till X:
    verktyg i turkos
    www.meandi.se/sv/produkter/102104.aspx

Hmmm syns vem som det fanns mest till Till killarna blir det nog mest nova star.
  • SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-08-16 20:48:43 följande:
    Kanon! Då passar mössan till vår gröna jacka oxå...
    ja alltså det var ju inte exakt samma gröna, men det skär sig inte
  • SmillaMilla
    Kissekatt skrev 2010-08-18 14:35:37 följande:
    Ja, det är ju just det....de är ju så mycket snyggare. Men jag hade känt mig ganska rutten som förälder om jag satsat på en snygg men värdelös overall Men då verkar det ju vara helt OK. och mamman kan få frossa i fina färger!
    Vi har också haft reima till barnen i alla år. Och ja pop. Men i år kör vi bara molo.
  • SmillaMilla

God kväll tjejer

Hinner ju knappt vara här längre. Jobb, dagis start och i morgon blir det SKOLSTART. Lilla jag skall få ett skolbarn. Så i kväll har vi varit på besök i bussgaraget för att få info om skolbussarna. Jag kan inte fatta att Anton skall börja skolan i morgon o börja fara med skolbussen.

• SmillaMilla
    stökmamma skrev 2010-08-18 19:03:56 följande:
    det är stort me skolbarn Glad
     dom blir genast sååå stora ,själv har jag idag varit med det tredje....på 6års visserligen  men ändock skola ,buhuhu snart har   jag inga små kvar

går det bra att jobba?
    Ja det känns verkligen jätte stort det. Speciellt när 6 års här är på skolan. Så när de börjar ettan blir det helt annorlunda. Och till på köpet skall han åka skolbuss (där är lilla mamma orolig :) )

Jobbet går jätte bra. Riktigt kul att jobba.
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2010-08-18 19:09:13 följande:
    Loppan har åkt skolbuss ett år redan
    Det kommer gå bra, har du möjlighet att följa med dom första dagarna så gör det. Det brukar kännas bättrre då
    Duktig tjej. Vi har ju fördelen att Anton springer över till grannen (genom skogen), så ser hennes mamma till att de går utt till vägen o blir upp plockade. Efter skolan fårn han 3 dagar i veckan gå till fritids i en timme, de andra dagarna hämtar jag honom direkt efter skolan. Så ja jag jobbar inte mycket mer än vad han går i skolan.

Men med tanke på hur det går för Svea på dagis så känns det som om jag jobbar jätte mycket
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17