Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Heeeej!

Allt bra här i tråden?

Någon som har tips på någon shopping. Tänkte beställa lite ns nu, men något mer?

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-23 19:20:43 följande:
    Hej i tråden!!

Idag kom finaste MAT overallen i lådan och jag är helt kär Hjärta
    Jag gillar verkligen MAT anoraken och byxorna August har, men denna overallen var ju hur mycket smidigare som helst!
    BILD?
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2010-08-24 19:39:46 följande:
    Slängde in några bilder i BT, ååhh vad fint allt nytt NS är
    Ja suuuuuper fin!
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2010-08-24 19:27:33 följande:
    Nu har jag packat undan alla kortärmade klänningar (nästan iallafall). Så nu finns det 5 långärmade klänningar i garderoben o 57 par leggings, Dags att köpa klänningar alltså Glad tips på fina?

Ni som har katvigs kortärmade velourklänningar den rosa o den grå, vad har ni under?
    Jag köpte nu me&i velour koftan, passar till många molo klänningar. Annars har jag ofta katvigs randiga under molos kortarmade.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-08-24 20:03:32 följande:
    Godkväll

Alltså jag blir snart tokig på Liams nattningar, nu gav jag upp, antar dock att han snart kommer börja föra liv så att Meja vaknar.
    Hur dags somnar era 3½ åringar? Liam har varit vaken sen kl 6, fullt ös med bus och lek heeeela dagen och ändå är han helt omöjlig att få i säng Skrikandes
    Nä fy det låter inget kul. Men du tror inte att han är överött? För då brukar de vara omöjliga att få i säng.
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2010-08-24 20:17:38 följande:
    God kväll!

Försökte slänga in en overallfråga tidigare idag och storleksfråga ang Molooverall, men lyckades inte se om jag fick något svar.

Vad tror ni, räcker 122 till en kille som är ca 115 i overall från Molo? 
    oj så svårt, men ja 122 måste ju räcka. 128 känns väldigt stort.
  • SmillaMilla
    Pepper79 skrev 2010-08-24 20:37:08 följande:
    Den kan få flytta hit om du skulle ångra dig
    Ja jag vet ju inte om den passar Svea, kan vara för liten. Men då vet jag vart jag skickar den då. :-=)
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2010-08-26 18:16:59 följande:
    nån som har fört över från swedbank till handelsbanken nån gång?
    ja ganska ofta :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17