Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-08-13 17:20:22 följande:
    Verkligen fin!
    Ser ju bra ut storleksmässigt, men svårt att veta om den varar hela vintern. Hur lång är hon?
    Hon är typ 94 cm nu. Men på grenlängden o benlängden kan hon inte ha större. Man får ett rejält tag i grenen.
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-08-13 17:24:01 följande:
    Då är hon som mina och jag har också köpt 104. Då hoppas vi på att det bli bra.
    Tack. det var precis vad jag ville höra
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-08-13 17:44:02 följande:
    Någon av me&i:s nya?
    hmmm de har jga inte kollat in än. Skall ha party på måndag.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-13 18:12:15 följande:

Smilla:

Vad fiiin hon blev i overallen, underbar!! Men det är kanske tveksamt om den räcker hela vintern. Konstigt vår 104 var längre i ärmarna än vad denna var på Svea tror jag

Tack! Ja jag är tveksam, men sambon säger att det kommer att funka. Jag tror nog att 110 blir för stort.
  • SmillaMilla

Lillronya: TACK för att du la in bilder på dina barn i bt i overallerna. De sitter ju precis lika danst som de gör på Svea. Så då borde ju sveas också passa. Slut eltat

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-13 20:49:24 följande:
    Ja, 110 kan nog bli för stort på längden är jag rädd för
    Så snabbt växer de ju inte längre
    Och även om de skulle växa 5 cm på längden så betyder ju inte det 5 cm på armarna
    Det är ju sant. Det blir nog bra med 104. Overallen är ju verkligen underbar.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-13 20:50:41 följande:
    hmm, funderar på att slänga ut lite till på T, hur månag orkar man ha ute samtidigt? Eller rättare sagt hur många orkar man packa sen
    Vart går smärtgränsen
    Ja du för mig är det inte många, typ 10 Men det verkar gå bra på t så jag skall göra ett ryck i morgon.
  • SmillaMilla
    futura skrev 2010-08-13 20:52:47 följande:
    Hej igen! Jo ni som vet... färgerna Bubblegum och Berrie i moloytterkläder, hur skulle ni beskriva dem. är bubblegum ljus eller skarp rosa?

Och Berrie upplevs den som röd eller rosa? 
    Svea har ju bubbelgum i sin. Den är som ns rosa luvjacka. Jättefin skarp rosa färg. Den berrie är också rosa, men med en lite mer lila/röd nyans.
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2010-08-13 20:57:00 följande:
    Jag tycker nästan att Berrie är mer åt det röda hållet faktiskt, fast fortfarande med en rååsa ton Fin är den iallafall men ganska så skrikig. Bubbelgum har jag inte sett mer än på söta Svea i bildtråden, men den verkar ju underbar Hjärta
    Hjärta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17