Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Blääääääää skulle ju beställa svart ns jenas o hood, men blev något krångel med min personliga kod på banken, någon som vet hur man byter den? Swedbank.

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-14 23:03:12 följande:
    Logga in på banken så är det lätt att byta den där
    Men det funkar ju inte. Står att den är spärrad sedan när jag skall betala.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-14 23:06:09 följande:
    Har du gått in och börjat om från början som man gör när man skaffar den där koden från början, det har jag fått göra nån gång.
    Om det är den där koden man behöver för att betala med kortet
    Nä, men jag hittar det inte alls. Vet du var man gör det?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-08-14 23:11:17 följande:
    Smilla
    Om du bara går till startsidan på swedbank så är där en rubrik mitt på sidan som handar om verified by visa så jag bara kopierar in texten om hur man ska göra därifrån

1. Logga in i internetbanken med din säkerhetsdosa.

2. Klicka på ”Anslut/administrera kort till Verified by Visa/MasterCard SecureCode” under ”Beställ tjänster”

3. Välj det kort du vill ansluta. Det går endast att ansluta ett kort i taget. Ange en hälsningsfras och ett lösenord som uppfyller de krav som står på sidan. Klicka på ”Godkänn”

4. Läs villkoren för tjänsten genom att klicka på länken ”villkor”. Kryssa därefter i att du tagit del av och accepterar villkoren. Klicka på ”Godkänn” knappen eller gå tillbaka för att ändra dina tidigare val

5. Om du godkänt villkoren och klickat på ”Godkänn” får du nu en bekräftelse på att kortet är anslutet till Verified by Visa/MasterCard SecureCode
    Tack! Men nej, enligt min bank har jag inga mer kort att ansluta. Får fixa det i morgon, nu ropar sängen.
  • SmillaMilla

Gahhhhhhhh vad jag hatar när barnen kommer med egna åsikter om kläderna.

Först ville anton absolut ha svarta ns kläder. Men nu vägrar han. Ungen vill ju bara ha gula kläder Demon

Jag som tycker att det skulle var supersnuggt.

• SmillaMilla

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Anton har gått med på svarta NS kläder. Hihi det första jag gjorde när jag kom hem var att beställa svarta ns byxor och svart ns hoood.

Ha ha är man larvig eller

• SmillaMilla
    LitenBlomma skrev 2010-08-15 18:27:56 följande:
    Ni som har barn som är 95 cm vilken storlek tar ni i Molos overaller? Velar om jag ska lägga ut Mejas overall i 92 och köpa en 98 istället. Hittade en längdkurva på nätet som visar att hon "bör" vara ca 100cm vid sin 3 årsdag i den 11/3. Då hade vi förra året fortfarande mängder med snö kvar här. Obestämd
    Svea är nu 94 cm lång och så här sitter stl 104

• SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-15 18:29:46 följande:
    Jag kanske e dum men VAR gör jag min anmälan på T?Å här sitter jag med en 98 till min unge som e typ 85 lång  
    Erbjudandet gick ut i går natt
  • SmillaMilla
    LitenBlomma skrev 2010-08-15 18:33:13 följande:
    Är det årets rååsa förresten, jag som velar mellan regnbåge och lila velar ännu mera nu. Är SÅ svag för rååsa
    Vet inte hur förra årets var. Detta är årets bubbelgum.
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-15 18:35:30 följande:
    I natt väll!? Vi pratade om de hos Ronya idag ju... Dom sa nu i natt...
    Så trodde jag med i går, men då stod det en nedräkning på startsidan och då tog den slut vid midnatt förra natten. Tyvärr....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17