-
Som dom andra tror jag, men man hittar alltid nåt kul säglillronya skrev 2011-01-05 11:04:58 följande:Är det bra rea på pilutta, eller?

-
movie skrev 2011-01-05 11:11:05 följande:Alla mina favvosar på klänningar, avundsjuk
Hehe...Smultronhjärta skrev 2011-01-05 10:34:19 följande:Men va f*n..Nu trillade jag dit hos Pilutta
Jag har verkligen köpstopp tills lönen kommer tur att jag ska hämta mamma på flygplatsen i dag så jag får lite mer saker från Usa, i går hämtade jag ju pappa
Men inga kläder går upp mot dom danska dock.
Köpstopp är inge kul. Tur du får lite annat så länge då
Ja, offrar sig liksom.lillronya skrev 2011-01-05 11:14:13 följande:Aha!
Vågar knappt kika, men får nog göra det ändå.
Näe, lunch till grisarna och sen ta tag i mitt tvättberg som ska vikas......
-
Räkna alla print du INTE köper, då ligger du ju på plus och får köpa fler plagg i samma printBusbellan skrev 2011-01-05 12:49:41 följande:Ungefär samma som här då, skulle vilja ha allt i det printet
hmm, hur ska detta gå, jag som lovat mig själv att bara ha ett plagg i varje print
Och bondgårdlinnet var ju underbart med rosa kantband!
-
Jag tog 62 & 68 till min tjej för att vara säkerSaraia skrev 2011-01-05 13:04:40 följande:vilken stl på klänning t bebis som i sommar är ca 8mån? är stor o har nu börjat m stl 62 - undrar om 68 blir bra, 74 blir kanske för långt?
74 kan nog bli långt. -
Klickade precis upp länken och min stora tjej satt isoffan bredvid mig och utbrister:Busbellan skrev 2011-01-05 17:15:26 följande:Visade Ella alla nya molosar för att se vilken hon gillade bäst, hon fastnade direkt för den här.
Hmmm vet inte om jag håller med
www.busochrackartyg.com/data/archive/product%...
Ooooh, vilken vackar mamma. Jag kan inte leva på sommaren utan den........Fast cool kanske med ett kolibri linne
Hon gillar ju inte alls Molo längre så hon ska nog få den, fast vad kostade den?Eller hurBusbellan skrev 2011-01-05 17:05:48 följande:haha, det där lät som en bra idé
Fixade igår och har nu 3 kolibri klänningar på väg hit hem. Måste fixa resten nu ocksåTjollabolla skrev 2011-01-05 17:39:05 följande:Ahhhhhh vilken snäll sambo jag har, han måste vara på sjukt bra humör idag! Mitt konto gapar tomt efter julen men det behövdes ingen övertalning alls för att få igenom en colibri beställning
Undrar vad han förväntar sig i gengäld? 
Min man är ganska så enkeljompa skrev 2011-01-05 18:45:17 följande:
Om det var så enkelt varje gång skulle mina barn bada i kläder

Tur för mig
-
Han är ju himla fin i deras linne om du inte vill ha bägge 2Busbellan skrev 2011-01-05 18:56:22 följande:Åh, vad ska August få, safaritröja eller linne?
-
Det enda min stora tjej ville ha från vårens Molo var den där tyllkjolen och en kolibri överdel, helst knappis.

-
Hihi, låter bra.Nej, båda blir det inte av dom
Busbellan skrev 2011-01-05 19:03:41 följande:
ja, linne är nog bättre, han har nog långärmat så han klarar sig fram till sommaren tror jag
Trodde min son skulle vara tveksam till djuren då han är en fordonskille, men han ville hellre ha 2 plagg med djur på än ett med djur och en med corvettes.
Vad händer med mina barn??Tuff!!Busbellan skrev 2011-01-05 19:07:22 följande:Alltså denna är ju rätt läcker också, tänk den till ett par snygga jeans
www.busochrackartyg.com/data/archive/product%...
Min tjej totaldissade den, men sen är hon rååååååsa ut i fingerspetsarna. Hon satt och dregglade över HM och Ellos igår och alla klänningar med Kitty på och pappan i familjen som är så svag för sina barn lovade henne en massa såna i en hast......
-
Håller med RonyaBusbellan skrev 2011-01-05 19:08:51 följande:Alltså sluta nu med er, kommer ju spräcka det där med "ett plagg i varje print" innan kollektionen funnits en dag

-
Gokväll mitt i natten.
Blir tokig på min lilla gosefia. Innan hon kom var jag ju van med egentid från 19 eftersom det alltid var maken som la de andra 3, men nu sen Mini kom så har hon en lååång vaken period mellan typ 19-02.
Inte alls kul, men skönt att hon inte skriker i alla fall. Nöjd hon får vara i famnen eller i bärsjalen, pappa duger dock inte tyvärr. Hoppas det vänder snart.
Tur jag tröstade mig med lite Molosar tidigare, så 3 kolibri klänningar är på väg hem nu