• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-12-29 13:18:37 följande:
    Åh småfolk från Småvi..köpte du "nattlinnet" för att ha som klänning? Jag har enbart äpplen på väg därifrån. Helt klart bästa shoppenHjärta
    ja, nattlinnet. Lite långt, men snart passar den Glad
  • h80
    Saraia skrev 2010-12-29 20:09:41 följande:
    Hade han fleeceoverallen? har tänkt att on ska ha den från oktober när man börjar använda fleeceoverall o då e hon 11mån, fast man kan ju vika armarna o benen - undrar om det skiljer mkt på 80 o 86.
    höstens fleeceoveraller är små i storleken
  • h80
    Busbellan skrev 2010-12-29 20:49:11 följande:
    Åh borde egentligen inte ens in och kolla

Ella använder ju knappt aldrig klänning.
    Strumpbyxor däremot vill hon gärna ha, idag har hon haft strumpbyxor och hood på sid
    har du hört nått från zillstar?
  • h80
    Busbellan skrev 2010-12-29 20:59:50 följande:
    Nepp, men jag fick ju höra att jackan tydligen inte fanns öht så jag räknar inte med den
    ajdå......jag har inte heller hört nått, vet inte hur jag ska göra med betalningen
  • h80

på måndags ska min stora tjej börja på dagis......så jag måste namna kläderna. Hur gör man det bäst? Vill ju kunna sälja dom sen

• h80
    anette 81 skrev 2011-01-03 11:11:49 följande:
    Jag har köot vävda namnlappar o sen har jag sytt dom dubbelt o fäst dom i typ kroken i jackan
    det låter ju bra. Vart kan man köpa sånna?
  • h80

Nu är jag lite ot.........inte dansk, men norskt. Var precis på borgeby o shoppade lite till mig själv från chill norway. Visste inte att de hade barnkläder, men de hade dom....helt underbara. Köpte en klänning till A

• h80

åååååhhh finaste filten, o massa annat på BoR

• h80
    Saraia skrev 2011-01-05 12:49:57 följande:
    nån som har pansy-print fr molo?? har det hållt sig bra i färgerna el blekts i tvätten?
    det bleks en del, men är fortfarande fint
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17