-
Vart bor du?Guld gossarnas Super Mamma skrev 2011-06-11 21:43:33 följande:solouniko: ÅhÅ! Men i Luleå har jag ju syskon,så ut med butiks namnet nu,så jag får göra fynd
Butiken heter Asko Möbelhus/Babyobarn och säljer mest möbler och inredning men har en liten barnhörna också med Molo, Katvig, NS, ESL och Geggamoja. Så skynda fynda
-
Brukar man få manuell orderbekräftelse från Annacill?
-
Grattis igen <3 Hoppas ni hade en fantastisk dag. Och så himla vacker du var!!Zvartaliljan skrev 2011-06-13 19:43:53 följande:Hej hej tjejer! Här kommer en nybliven fru
Nu är bröllopsplanerandet över så nu kommer jag förhoppningsvis ha tid för mina pölsekärringar igen 
-
Fick förresten hem den här idag http://www.ajabajakids.com/default.asp?sType=Kids&mode=shop&v=spec&item=11562 sååå himla underbart fin
Käär! Underbart till svarta NS
Vill ju haa suit till bebis! Och baskade Butte som sitter på en filt dessutom
Åååhh!
-
Damn youButtelina skrev 2011-06-13 21:12:11 följande:jaa jag sitter på både suit mössa och filt i det printet
äääälskar det
-
Åhh Bubblan vilken sööt liten Saga
Älskar också blå/gröna randen men hittade aldrig den i suit, bara body. Så den får gärna flytta norrut sen

-
BraRååSa BuBBlan skrev 2011-06-14 10:20:54 följande:Ja hoppas det blir roligare än så här
Tack sötissolouniko skrev 2011-06-14 10:19:47 följande:Åhh Bubblan vilken sööt liten Saga
Älskar också blå/gröna randen men hittade aldrig den i suit, bara body. Så den får gärna flytta norrut sen

Absolut får Frejis ärva, jag har den i flera storlekar 
Underbara ränder verkligen
-
Måste nog säga att jag inte fastnat för nått alls hittils
Gillade inte dockorna speciellt, säger jag nu
Dock finare med rosa än med babushka-orange, den har vi gjort bort redan och jag gillade den inte speciellt mkt då heller. Men den orange lurven med cerisa kanter är ju himla fin
Vi använder sällan lurv och har redan två men den kommer nog få flytta hit ändå 
Lika bra att man ännu inte fastnar för nått speciellt, men som vanligt slutar det väl med att man har det mesta ändå
Har dock hört att NS höst är (som vanligt) bättre än nånsin, speciellt på tjejsidan så jag måste nog spara mig lite tills dess med 
-
Här blev det colibrifilt och bondgårdsbody till hösten, jag var snabb som attans då mailet kom så det hann inte bli sådär segt. Fattar inte att det alltid blir såhär när de rear!
-
Colibri och florealprinet är ungefär 1 cm kortare än handihand i samma stllillronya skrev 2011-06-14 21:37:30 följande:Ja verkligen.