Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nu blev det en beställning här också. Känns verkligen som en bra deal Blev harem i 86, army (camo) i 92, svart NS mössa i M, lila/gul katvigtröja i 92, allt för 550 kr med frakten istället för typ 1200. Beställde ju två olika, en i mitt namn och en i sambons men la båda beställningarna på mitt konto på babyshop, fast separat då och det verkar ha funkat

Milla 090316 ♥ Bebis maj 2011 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Men fyyy vad ni har det somrigt där borta Vi har det ju också "varmare än vanligt" och all snö är borta, men inte alls som ni ändå. När vi flyttade in i huset i maj förra året hade vi massa snö kvar på gården, så visst är det tidigt nu men jag längtar såå till sommarvärmen här med Fast just nu vill jag knappt gå ut känns det som, vecka 39 och alla kläder börjar bli för små

• solouniko
    lillronya skrev 2011-04-25 16:58:02 följande:
    Ja här är det somrigt.

Såg du mitt tips till dej på fb?
    Jo jag såg det, smart! Ska testa det! Tänk att alla "långa" linnen som brukar sluta under rumpan numera slutar vid naveln nästan Ska bli SKÖNT att inte vara gravid längre, fast än är jag inte direkt less och det är ju mysigt på sina sätt med såklart
  • solouniko
    lillronya skrev 2011-04-25 17:14:09 följande:
    Så fick jag göra sista tiden också. Fattar inte var längden i linnena blir av?
    Nä verkligen inte, mycket märkligt Har heller inga riktiga gravidkläder utan har kört med leggings/linnen/tunikor både den här gången och med Milla, så man får väl skylla sig själv nu då. Men känns ju meningslöst att köpa nu när det är 1-2 veckor kvar bara. Bara härda ut och hålla sig inne
  • solouniko

Åh Tjolla fy vad fina de var! Men tror Milla behöver 23 ju Hennes fot är strax över 13 cm tror jag.. Får kika vidare Grattis Smultron Nej Jompa, jag hade inga som helst problem med Groupon koden Blev mest NS till Milla men hade kunnat köpa massa fina suits till bebis med

• solouniko
    stökmamma skrev 2011-04-26 08:52:24 följande:
    go morrn brudar!

här börjar påsklovet med mindre fint väder, men va gör det när man fått lediga KANONdagar tillsammans
    vågar man hoppas på  babyshops post i veckan? el kanske tom i morgon? 
    Jag hoppas tom på babyshop post idag Haha, fast det är ju omöjligt, men hoppas kan man alltid Imorgon kanske vore mer realistiskt..

Godmorgon! Nu är vi inne på tredje dagen med hög feber och kräkor, blä! Men feber brukar väl inte sitta i såå länge, så jag hoppas det vänder snart! Fint väder här med idag men blir nog tyvärr att vfara inne ändå..
  • solouniko
    Duntoffla skrev 2011-04-26 09:54:35 följande:
    Är det du som är dålig eller Milla?

Feber brukar jag ha max två dagar så jag hoppas att din? snart går över. Kanske bebis på g? 
    Nej det är Milla som är sjuk, kanske jag ska tillägga Jag känner mig pigg än så länge, men hade massa förvärkar igårkväll. Bebisen får dock gärna vänta tills M är frisk, känns ju inte såå kul att lämna bort en febrig liten kräkis. Men sen är den välkommen närsomhelst
  • solouniko

Fick också fin post från babyshop idag. Sambon älsade kamobyxorna och jag tyckte med dom var riktigt fina faktiskt! Tog 92 och de är aningens stora men det gör inget, hon har ju typ 4 par NS i 86 så det kanske är dags att börja köpa 92 så inte alla blir för små samtidigt Fick lila/gula katvig tröjan också, fin! Nu kan hon matcha med bebis

Är orange/fushia randen fin IRL? Är inne i en riktig NS/katvig period just nu och behöver fler tröjor Funderar på den eller den nya lila/lila, vilken är finast? Blir väl båda såsmåningom kan jag tro, men ändå

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17