Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-03-18 21:18:27 följande:
    näe dom har ju inte fått in än.. tror dom får in på måndag. isabel behöver en hel del till kan jag säga
    ÖÖhh Butte, Behöver? Tror inte det var
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    stökmamma skrev 2011-03-18 22:02:24 följande:
    liten, bara 84-85
    Njae, det lär bli för stort... Lia har 74 på sin och hon är 76-77 lång. Sen räcker den kanske inte hela sommaren, men nu går den till knäet...
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2011-03-19 08:43:07 följande:
    Godmorgon!
    Här var det nog alla som drog nitlott.

Mannen startade tvn till småttarna utan att titta på klockan först. Det är liksom morgonsignalen för de. Så när jag vaknade efter stund och insåg att kl då var 5.30 gick de ju inte med på att sova igen.
    Dessutom ville hunden ut och den nitlotten drog jag.
    Så här är det snart middag
    Stackare!
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2011-03-21 07:33:00 följande:
    God morgon!

Någon som har Molos gröna fleece med gula tassar? Är den fin i r l.?
    Sonen har en blå från Katvig, men en till behövs väl ?  
    MINST en till skulle jag säga ja
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2011-03-21 08:59:47 följande:
    Håller med Tjolla, MINST en till
    Liam har 4 lurvar och jag är minsann sugen på en till
    Ja Milo har 3 och jag är med sugen på en till, den där surfen ser ut att vara en riktig Milo lurv! Men det får bli när det är erbjudande eller nåt, eller kanske man lyckas på salgen...
    Lia har en lurvjacka, en vantfleecejacka och en lurvoverall och jag tycker nog att en jacka till är befogat? Fast jag tycker inte dom är så himla fin till flickor denna gången faktiskt... Obestämd Å Andra sidan har hon ju den underbara rosa gula softshellen, lär nog mest bli den som används för den är fantastiskt fin!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2011-03-21 09:20:42 följande:
    Åh den är helt underbar Liam använde sin för första gången igår, tok fin färg verkligen. Köpte den när B&R hade 25 eller om det var 30% rabatt.
    Naeh, jag gillar inte alls dom girly lurvarna. Meja har ju rouge jackan men den sitter verkligen precis nu så den lär inte räcka hela våren, köpte ju en lila Didriksons också. Vi kommer nog mest använda den rosa softshellen från Lindex och Molo mmp overallen. Har en lurv overall också men jag har en känsla av att den inte kommer bli använd.
    Nääe vi har ju den fiina gula lurvoverallen, men det är i 92 så den lär passa till hösten med. Just nu använder vi mest shoftshellen eller kik kid lurvoverallen. Eller vantfleecen om vi bara ska bil.
    Läängtar tills man kan använda ljuvliga kappan från H&M
    Du har väl beställt på HMs hemsida innan? Jag fick ju paketet för några veckor sen men har fortfarande inte fått nån faktura. Hur brukar det gå till?
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-21 15:40:25 följande:
    Blööö.. Mitt Lilla Spöke är som förbytt, sur och tvär, vill inte sova bara tutta tutta tutta, strulat sen kl 01 i natt och NU somnade hon liksom Obestämd *mamma trött*

Hoppas på lite trevlig post idag som upp piggare   Borde nästan få ETT paket iallafall
    usch sånna dagar är inget kul. Kram på er! Solig
  • Tjollabolla

Hallå flickor.
    Måste fråga er experter... Lia har haft feber nu i 4 dagar utan att bli det minsta bättre, i eftermiddags hade hon 39,5. Hon är dunderförkyld och hostar. Bör man söka läkare imorgon kanske?

För övrigt fick jag SJUUUKT fin post från B&R idag! Man kan ju bara än en gång konstatera att Molo rules!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17