Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ja det är skitsvårt när man inte vet om man ska söka hjälp eller inte. Hon äter ju knappt nåt, flytade funkar och gröt och när hon har hostat så börjar hon gallskrika, så därför funderar jag på om hon har ont i halsen... Men vem vill äta när man har feber å andra sidan. Nåja, jag får vl ringa o prata med dom o se vad dom säger helt enkelt.

Åh, kan inte fota nu, Milo var noooga med att dom skulle hängas in i garderoben . Det var surf-tshirt, bilskot tshirt och corvetterna. Corvetterna tyckte väl jag var så där, men Milo valde den och han älskade den. Sen hade jag beställt en katvig keppa med, men fick fel, jag hade beställt aqua/blue och fick blue/aqua. Hmm inte konstigt att det blev fel liksom, dom kanske ska variera namnen liiite mer

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

På tal om Gemstone, det är ju totalt underbart det printet! Lia har haft sin suit idag, hon verkar inte gilla den dock. 3:e gången den används och även 3:e gången hon skiter ner den ända upp på ryggen

• Tjollabolla
    Busbellan skrev 2011-03-22 20:49:14 följande:
    Åh fina aqua/blue! Den mössan fick vi hem igår, alldeles underbar!
    Måste nog beställa nån mer sån keps tror jag, Ella har en men det kan ju behövas nån mer, de är ju supertuffa
    Ja verkligen! Å dom kan man ju ha redan nu, Milo vill gärna ha keps men vanlig funkar ju inte än liksom. Jag är riktigt nyfiken på aqua/blue färgen och blev först väldigt missnöjd med färgen innan jag fattade att vi hade fått fel!
  • Tjollabolla

Godmorgon. Här är det fortfarande febrigt och hostigt, hon hostade så hon kaskadspydde på hela golvet innan. Väntar på att vårdcentralen ska ringa upp....

Började med lite morgonshopping på happylina! Äntligen! Plastisocks sour lime t-shirt, har spanat på den läääänge där men 50 spänn i frakt tar ju emot... Nu var det ffraktfritt och dessutom 20%

• Tjollabolla

Hej hopp!
    Äntligen sover Lia och jag har händerna fria. Nu har hon suttit klistrad på mig i 5 dygn, jag paalllar snart inte meeeeeeer! Det är ju inte lite feber hon har heller, stackaren... Nu får det snart gå över tycker jag.

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2011-03-23 20:16:24 följande:
    Men då
    Vet precis hur det är, Meja har ju några sånna dagar för någon vecka sen, trodde helt seriöst att jag skulle bli GALEN. Hoppas verkligen Lia piggnar på sej snart. Vad sa läkaren förresten?
    Han sa inte för mycket. Virusinfektion och väldigt röd i örat som han inte tyckte man skulle behandla... Typ. Han vågade knappt ta i henne som hon vrålade . Han såg ganska rädd ut faktiskt. Får se hur det artar sig, hon borde ju bli bättre snart liksom...
  • Tjollabolla
    h80 skrev 2011-03-23 20:25:28 följande:
    Brukar liten på landet ta lång tid på sig att skicka?
    Undrar jag med... Beställde där i lördags och har inte fått. Hade hoppats på att få det innan fredag då Lia ska till fotografen om hon nu blir frisk, men det ser ju mörkt ut...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17