Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-04-05 08:48:18 följande:
    Godmorgon flickor.
    Allt bra med här inne? Var ett tag sen jag kikade in, har mått...eller ja mår dåligt som pesten, blir snart galen av detta. Panikattacker och känner mej deppig till tusen. Sitter just nu och försöker få tag på VC igen, var där förra veckor och blev ombedd att ringa kurator men jag behöver verkligen hjälp nu, känns som om vardagen inte funkar längre, hatar att vara ensam så min mamma har sovit här när sambon är borta.
    Sorry för OT men nu vet ni orsaken till min frånvaro
    Men vännen då! Hoppas du får hjälp o det nu! Hjärta
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Maliten skrev 2011-04-05 10:02:18 följande:
    Nån som testat baby badbyxorna från Småfolk? Undrar lite hur de är i storlek. Dylan har äppelbadbyxorna med korta ben och jag tycker nog att de är lite små i storlek. Köpte 110/116 förra sommaren  och han har 110/116 på Småfolk tröjor nu.
    De små äppelbaadbyxorna är ju ljuvliga!
    Lia har baddräkten, den är i 86/92 och på Lia som är 77 cm sitter preciiis på henne, så dom är säkert små...
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2011-04-05 16:15:47 följande:
    Tack!

Vi pratade om det häromdagen men det är liksom "din" grej så jag vågade inte göra någon.
    Ocikatten skrev 2011-04-05 15:16:35 följande:
    Nä, nä, nä, inte så tidigt! Vi är bortresta 14-20/5 så det får gärna dröja...
     Men i så fall i juni. Jag kommer börja grina om det är sista helgen i maj. Är så taggad att åka nu.
    Haha, jag hade inte tagit illa upp sötnos!
    Åh hoppas nu verkligen alla kan åka. Jag hoppas att det inte är kristi flygare helgen, men är det det så löser det sig nog ändå... Vi ska ju antagligen passande nog på minisemester i Helsingborg. Åh näääeee det är inte alls planerat av mig & partymolly
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2011-04-06 20:42:35 följande:
    God kväll

Åh, idag fick jag hem en mololurv (Surfing?) och den limegröna mmp-jackan. Sååååååååå fint! Lurven passade så himla bra på sonen. Så nu har vi både Katvig och Molo-lurvar och en jacka. Tänk så snabbt det kan ändra sig från att man inte har något som passar  
    ÅÅ det låter fiint! Vill oxå ha den lurven, den är underbar!
    ja jag har oxå tänkt på det där, alltid när vi verkligen behöver nåt så tar det 1-2 veckor sen har vi det i massor
  • Tjollabolla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-06 19:35:08 följande:

Jag skrev redan i morse att dagen kändes bra!

Jag kom till jobbet och fick reda på att den andra tjejen i receptionen sagt upp sig, detta betyder att jag inte bara har ett grav vik tom sep 2012 utan får stanna så länge jag vill! Jag får dessutom själv bestämma hur mycke jag vill jobba, sen anställs det en ny utefter det. Känns himla bra alltså!!

Nu är frågan bara HUR mycke vill jag jobba.....

Grattis! Vad skönt för dig!

Jag tycker oxå 75% är lagom att jobba Däremot så tycker jag det är bättre att fördela det på 5 dagar för annars blir det ändå väldigt långa dagar på dagis dom andra 4 dagarna... Men det beror ju såklart på hur den andra jobbar, min sambo är ju iväg varje dag 06-17 så för att inte få mastodontdagar på förskolan så måste vi göra så...
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2011-04-06 21:36:11 följande:
    Ja, gud vad fin hon är! Och i Lilla Eho-klänningen. Och underbara kossorna på Milo!Hjärta
    Tack vännen!
    Lilla Ego klänningen är helt underbar, måste ha massa fler
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17