Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

..och nu flickor ska ni få höra.. Eftersom vi har helg även imorgon så har vi nyss ätit tacos,tar ett glas vin och ser på Melodifestivalen Känns det igen?

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2011-02-06 19:58:30 följande:
    Ja det gör det ju.

Har kollat igenom mina bilder nu och det var inte så många, men stormis och smultron är med på nästan alla.
    Ha ha..men så var vi väl "gladast" också
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2011-02-06 20:14:11 följande:
    Smultron - vilket ställe är billigast att handla flytande omega3 på? Tänkte om det skiljer mycket i pris mellan olika ställen. Får ta o köpa det på tisdag när vi ska in och allergitesta Mateo.

Han sov förresten en hel timma på hemvägen....rekord för hela helgen ju...somnade en liten bit utanför örkel o sov hem till Sofia men vaknade så klart så fort bilen stannade *suck*. O då var man ju pigg o gla igen, sovit jättemycket tyckte han...men nu så låter det som pappa är i full gång med att försöka söva honom igen...
    Enklast är att du köper det på Apoteket, börja med Eskimo kids som kostar 99:-. Ibland får man testa olika varianter men denna är "billig" att börja med

Får hoppas att han sover bättre i natt!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2011-02-06 20:24:26 följande:
    Jag skule rkomendera dig att köpa eye q, är den som jag tror visats ha mest inverkan på olika problem
    Helt rätt! Den är också dyrastTyst
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2011-02-06 20:34:19 följande:
    det var den everlonn nämnde också, vart finns den att köpa då?
    Smultronhjärta skrev 2011-02-06 20:19:14 följande:
    Enklast är att du köper det på Apoteket, börja med Eskimo kids som kostar 99:-. Ibland får man testa olika varianter men denna är "billig" att börja med

Får hoppas att han sover bättre i natt!
    Låter inte som det blir en bättre natt inatt att döma av vad jag hör där nerifrån just nu...
    Finns också på Apoteket-iaf här
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Ocikatten skrev 2011-02-06 20:55:02 följande:
    Skickar ett hjärtligt tack för hjälpen med jackan - den godkändes och gillades av maken!
    Kommer att passa stora grabben kanon. {#emotions_dlg.flower}
    Härligt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God kväll och god natt!

Nu har jag fotat mig själv inför VVV som börjar imorgon- där kan vi verkligen prata om den nakna sanningenTyst

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

9 februari och maken frågade igår när han ska ta semester för att jag ska kunna åka på salg Själv har jag nu stoppat ner ytterligare 500kr i min salgbössa så nu borde jag ha runt 2500 där i..det tar sig

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17