Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2011-02-09 20:55:14 följande:
    skojar du???
    Menar du att du spräckte det köp-nu:et
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2011-02-10 15:17:46 följande:
    åhhh nu har jag klickat hem blå/vitrandiga katvig bodysar.. ja stl 74 och 80a.. måste ha en på en gång och eftersom den snart är för liten var det lika bra att ta en 80a med. De är så ju såååååååå fina.
    Sedan blev det fina geggamoja jeanskjolen som jag dregglar på så länge..  
    Jag stängde ner- fååår inte efter att idag ha betalat alla mina skulder från Tradera,TS och FB..Sen toppade jag det med att handla mer på FB
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Smultron är väldigt glad än så länge

Får se vad jag tycker när de väl landar hemma,dock har vi två gröna likadana redan och de pallar mycket Drömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2011-02-13 21:03:27 följande:
    hmm, för nån dag sedan har jag för mig att jag pratade med nån som skulle minska på antalet plagg i barnens garderober Drömmer
    men det kanske inte gällde växalådan
    Jo det ska jag..men jag har en klausul gällande SmåfolksklänningarOskyldig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2011-02-13 21:43:06 följande:
    ang. T. Sånna klisterlappar man kan beställa? och skriva sitt namn på och sätta som avs. vart hitta man sånna billigast? en sak mindre att skriva. Så drygt att skriva avs. hela tiden..
    Du kan köpa klisterark på t ex öb och skriver ut det själv på skrivaren. Sådana lappar har jag även om mina fixas från makens jobbCool
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2011-02-14 10:44:18 följande:
    Du har inte glömt mig va?
    Ah nope inte glömt-har bara inte jäktat där iom att vi skulle vänta till bb Inbox kommer på FB när det närmar sig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17