• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jullessk skrev 2010-05-16 21:38:05 följande:
    Ja tack, det är en sån, men Lillronyas tjej är rätt mycket äldre än min son så helst skulle jag vilja se en annan bild  Jag tänker att den ser lite annorlunda ut i babymodellen. Tack för hjälpen. Jag brukar ju kika i er bildtråd men minns inte att jag sett nån sån jacka, mycket annat fint förstås!
    Också barnmodellen men ett yngre/mindre barn Vi har baby i vinterjackan och bortsett från placeringen av dragkedjan ser de likadana ut.

• JsN
    Jullessk skrev 2010-05-16 21:55:34 följande:
    Tack för alla svar, de är ju så fina!
    Japp!
  • JsN
    lillronya skrev 2010-05-16 22:21:28 följande:
    Nu ljög jag allt! 104 tog jag!
    Men du, E är väl lite större än pytte? Och pyttes 98:a känns stor utan att vara ett dugg för stor. Så länge borde det inte vara tills den funkar.
  • JsN
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-17 15:58:32 följande:
    Ingen fara hjärtat Just nu orkar jag liksom inte ens bli gravid efter alla missfall känns det som ... det får ju ändå aldrig stanna .... nåja, över till något trevligare
    Provat trombyl?
  • JsN

Ledsen att säga det men oavsett hur jobbigt det är att inte kunna välja antalet barn så är det oändligt mycket lättare än att inte kunna välja barn överhuvudtaget.

Det är ett ganska litet steg att revidera sin bild av hur många barn ens familj ska innehålla jämfört med att revidera sin livsplan till att inte innehålla några barn alls.

• JsN
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-17 16:29:58 följande:
    Sedan ska man ju undvika det om man försöker bli gravid
    Trombyl ges ofta vid upprepade tidiga missfall eftersom det ökar blodgenomströmningen i livmodern. (Det senaste nu är att det kan hjälpa mot havandeskapsförgiftning) Flera IVF-kliniker ger det som standard vid IVF. JAg är helt övertygad om att det var tack vare det som jag inte fick missfall med pytte.
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-17 16:29:58 följande:
    Du behöver inte vara ledsen för att säga det Jag håller med dig.Vi trodde inte vi skulle få något barn alls och plötsligt så hände det innan vi ens fått hjälp. Därför jag säger att jag är så oerhört glad och tacksam över den Skatt vi fått och att han efter en mardröms graviditet dessutom kom frisk och kry. Med den lättnaden trodde jag att jag kunde vara lugn och acceptera att vi inte får fler men det gör ont, stundtals ruggigt ont.
    Vi fick ha "ganska mycket" hjälp innan vi fick till pytte på det vi bestämt skulle bli vårt sista försök. VAre sig kroppen eller psyket orkar hur mycket som helst. Efter ytterligare misslyckanden under hösten har vi tagit beslutet om att vara nöjda med det vi har men visst har det varit en lång resa dit.
  • JsN

Fast mycket smalare i modellen än övriga kläder från plastisock. *har orange*

• JsN
    Busbellan skrev 2010-05-23 20:42:55 följande:
    tack, ser ut att sitta jättebra ju Är de normala i storlek, eller stora som plastisock brukar vara?
    Mycket mindre och smalare än vad plastiskock brukar vara. Pytte tappar leggings från plastiskock även med blöja, samma storlek på shortsen sitter bra utan blöja.
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-05-24 19:07:30 följande:
    Nu är jag lite knäckt..Lova måste in på sjukhus Hon blir bara slöare så vi eller rättare sagt maken måste dit och ta reda på vad som felar och sätta dropp. Han är sjuk också men ändå så pass pigg att han klarar vara med henne jämfört med att ta hand om en väldigt understimulerad Max..
    Usch då! Krya på er!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17