• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Stormis skrev 2010-11-03 20:10:07 följande:
    Jag som just fick inställd lekdate på fredag Drömmer. Tyvärr dans på em 14,30 som vi måste hoppa då och det känns lite trist
    Ska ni inte leka med oss efter dansen?
  • JsN

1 och 1, definitionen på rutiner är väl att de ständigt ändras? För några månader sedan var det omöjligt för mig att lägga pytte och busenkelt för maken, nu är det tvärtom. Rörliga bilder är suveräna för att avlasta stressade föräldrar och deras testande barn.

• JsN
    Stormis skrev 2010-11-03 21:11:37 följande:
    Det gör vi gärna, men det lät skoj med en utflykt också . Kanske ska åka ihop?

Och btw, så tar jag väl regbågen då (även om JAG gillar brunt med )
    Regnbåge blir jättefint!

Jo, utflykt hade kunnat vara trevligt men jag har lovat bort mig på annat på förmiddagen.
  • JsN
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-03 21:19:00 följande:
    Du är så klok! Det blev väll bara lite för mycke just ikväll... har haft de ganska så tufft på jobbet under en period, de har tagit hårt på mej och dessvärre gått ut över min man.... Idag fick jag dock ett telefonsamtal som kändes såååå bra så förhoppningsvis vänder det nu!
    Och ungar är som de är, när de märker att man inte är fullt närvarande (stressad, upprörd, trött, whatever) så gör de vad som helst för att dra tillbaka en till nuet om än resultatet då lätt för de flesta av oss blir ilska... Det är hennes jobb att testa vad som händer om hon gör något...

*håller tummarna för att känslan efter telsamtalet stämmer*
  • JsN
    Flock skrev 2010-11-04 16:08:39 följande:
    Jag känner mig så fin i min lurv och småfolkskläder men det är tur att smaken är som baken
    *gillar mina småfolkklänningar*
  • JsN
    Stormis skrev 2010-11-04 18:06:58 följande:
    Om jag inte var en sån sucker för att en dag KANSKE det kommer ett BRA erbjudande hade jag fan avregistrerat mig från Matador Demon!!! Man vet att de haft superbra rea i sin butik innan de la ner den, sen lägegr de upp alla sunkiga rester på webben och skickar ut reamail. När man kikar in hae de sänkt det lilla de har med typ mac 20 %. Idag skickar de ett nytt med typ "superreeeea" och så är kläderna säknkat med typ 30 %. Hur himla kass är inte det!
    Tänkte detsamma, men visst var det någon som varit i butiken och konstaterat att rean på plats inte heller var så där himla bra? Dessutom är deras nya upplägg på webbutiken urkasst!
  • JsN
    Stormis skrev 2010-11-04 18:32:52 följande:
    Fast de körde väl först 30, sen 50 och sist 70 % på allt, inkl höstnyheterna så det var väl rätt ok med tanke på att det var så tidigt på säsongen Obestämd. Och jepp, kass upplägg, men det är väl för att de har så lite. Går ju ganska snabbt att se att de bara har typ 11 grejer i 98... = ingen idé att kolla ens om/när de sänker till vettig nivå...
    Så föstod man det på mailen (även om de inte skrev att det gällde allt) men någon hade varit där och det hade om jag minns rätt inte alls varit speciellt mycket som verkligen reades så mycket.
  • JsN
    Flock skrev 2010-11-04 21:49:43 följande:
    Jaha, där small mina planer för i morgon. E ska ha hem pojkvännen för första gången, så jag måste nog vara hemma o kolla upp läget lite, så lite lagom pinsam ska jag väl vara...
    Japp, du har en allvarlig mammauppgift i att vara LAGOM pinsam. (Dvs uppriktigt nyfiken och intresserad, inte pinsam för sakens skull)

Gu, vad roligt!
  • JsN
    Flock skrev 2010-11-04 21:59:28 följande:
    Ja *ler* Hon kom precis och hade ett långt förmaningssamtal med mig *skrattar mycket inombords*.
    Så underbart att följa med denna tjejen in i tonåren!
    lillronya skrev 2010-11-04 21:54:35 följande:
    Hoppas att du får svar snart då.
    Typiskt!
    Men roligt.
    Ja. Min lilla flicka börjar bli stor!
    *skrattar*
    Åh, vad roligt att de blir stora!
  • JsN
    lillronya skrev 2010-11-04 22:35:48 följande:
    Och jag vågar inte tänka på hur lite tid det är kvar tills hon är i den åldern jag var när jag blev sambo och skaffade barn.
    *asg*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17